Vad gör man på en dejt?

Hallå mannen. Du har ett perfekt utgångsläge. Hon tycer att du är söt. Det är bara att fråga. Om du inte törs fråga persoligen, så skicka ett blommogram till hennes jobb. På kortet som du skickar med blommorna så kan du skriva ditt telnr. och be henne ringa om hon är intresserad av att träffa dig. När ni träffas (Är övertygad om att ni gör det) så prata för all i världen inte om era jobb. Fråga henne vilka intressen hon har. Vem vet ni kanske har något gemensamt. Lycka till!!

Nu har jag dejtat henne en gång :)
Och det känns jättebra, syrran fixade lite grill middag och bjöd in oss :tummenupp
Har även skickat ett blommogram till hennes jobb imorgon,så vi får se om det blir uppskattat!
Bara hålla tummarna:gnissla

Cyberdog skrev:
2341527 Nu har jag dejtat henne en gång :)
Och det känns jättebra, syrran fixade lite grill middag och bjöd in oss :tummenupp
Har även skickat ett blommogram till hennes jobb imorgon,så vi får se om det blir uppskattat!
:banana :tungan :tuttar

Cyberdog skrev:

Perfekt plan! Var det syrran som kom på den? Lycka till så in i norden o hoppas ni gillar varandra o det går vägen! :2cool

jente skrev:
2317124 Jo jag vet, konstigt nog så fråga folk mig alltid vart dom har lagt sina saker. Synd bara att ingen glömmer vart dom lägger sina hoj nycklar :huvet

Jag tro att jag glömde min hemma hos dig. Kan inte hitta den längre.

Det e min hoj som står runt hörna ...

Cyberdog skrev:
Tjusigt!! Nu är du på G. Klart man håller tummarna. LYCKA TILL!! :tummenupp

perzzon skrev:
2347812 Kommer du inte ihåg den natten i juni ????:):D :D

Jasså det va med dig det, det är inte så lätt och veta det om man har sex med en kille som har mc utrustingen på sig liksom :tungan :D

jente skrev:
2348410 Jasså det va med dig det, det är inte så lätt och veta det om man har sex med en kille som har mc utrustingen på sig liksom :tungan :D

Ska vi ta en repris utan mc utrustning på ? :tungan

MagnusK skrev:
2312616 bla bla massa rolig text

Vill du veta vad ni ska göra hemma hos dig är du inget att ha. Lycka till :tuttar

Hahahahaha! Bravo! Tips från Coachen del II. ;)

Vad man gör på en dejt? Man blir inte så här full iallafall:

Bifogat

• Karatefull-Claes.jpg
    Karatefull-Claes.jpg
    93 KB · Visningar: 102
Ni får ursäkta mig men jag orkade inte läsa igenom hela tråden.

Jag måste bara dela med mig av en rolig sak som jag läste för ganska längesedan här på SH. Kommer inte ihåg vem som skrev det men det handlade i alla fall om "Samtalsämnen vid blind-date"::D

Lumparminnen, gamla flickvänner, fyllehistorier o läbbiga sjukdomar funkar alltid.
Tänk på att tjejer avskyr att man snokar i deras liv så fråga så lite som möjligt,
prata om dig själv i stället. Tjejer uppskattar ärlighet också -
förklara att hon inte behöver nån glass, hon är tjock nog redan.
Avsluta med att säga att du ligger bakom med underhållet
till nån unge "som du ändå inte ville ha" så betalar hon säkert också.

Lycka till o glöm inte berätta hur det gick!

Gå ut och drick öl istället för nån seg bio.
Det brukar bli mindre stelt när man är lite på småfyllan.

Spontant för söker få varandra i säng på snyggast sätt :)

Back