Vad gör man inte när vintern är här?

Gustav1 skrev:
Actually, det är 1 komma nåt...
Typ 1,36 eller så? :mattias Hur det nu kan bli så... :confused:

BTW, det var en underbar ridtur. 30 cm snö, -2 grader o solsken. O Jens, vi kan ge oss ut o rida när Dybbuc e skodd och Ture är bättre i hoven. :banana

Last edited:
jag blev tvingad av min tjej att rida förr på en nordsvensk och satans va fort det gick i full galopp!! :banana men sen bockade den av men så jag landa rätt hårt å började hosta blod.. sen dess har jag bara provat nån enstaka gång..

Evil_Henke skrev:
jag blev tvingad av min tjej att rida förr på en nordsvensk och satans va fort det gick i full galopp!! :banana men sen bockade den av men så jag landa rätt hårt å började hosta blod.. sen dess har jag bara provat nån enstaka gång..

Hehe, då ska du rida på en arab som spurtar... DET går fort...

Evil_Henke skrev:

hehe nåt liknande hände mig.. bara det att när man låg där å kved stack kräket rakt ut i skogen.. fick spendera hela dan med en stormgråtande tjej letandes efter en bortsprungen hästusling... aldrig mer.. :huvet

håller mig till hojjen, thank you verymuch!

att åka i sulky på travbana är inte skojsigt heller, det går snabbt och när man ser hovarna så nära familje lyckan är man inte kaxig :Bugar

Anneli skrev:
Hmm... inte tillräckligt fort faktiskt, prova ett fullblod... :crash
Har ett fullblod med. Gammal galopphäst, men araben är snabbare. Vi tävlade nere i Danmark mot deras landslagshästar. (bästa hästarna från hela norden o tyskland) och det blev spurt i slutet där, Dybbuc vann över deras fullblod Tempo. Snabb häst, ingen trodde han skulle ha en chans mot Tempo, men vi vann ändå. Han är grymt snabb när han sätter fart.

//Emmi

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...