Vad gör man i Falkenberg?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Nu på vintern?? :va

Ska dit ocjh föreläsa nu i veckan, kommer att vara där måndag och tisdagkväll, finns det t.ex ngt bra gym om man vill träna sin späda gosskropp??

Jag tror tråden talar sitt tydliga språk.

Man gör tydligen ingenting i Falkenberg

Du kan gå på Gustav Bratt eller vad det heter, ett skitbra uteställe med bra röj. Det var bra när jag var där i Juli en fredag förra året :fyllisar :tummenupp :hihi

fogerty skrev:
Du kan gå på Gustav Bratt eller vad det heter, ett skitbra uteställe med bra röj. Det var bra när jag var där i Juli en fredag förra året :fyllisar :tummenupp :hihi
Hmm... Är nog rätt S T O R skillnad där en fredag kväll i Juli, mot en måndag/tisdag i mars... :rolleyes:

Peder Rosberg skrev:

Ah, tackar! fick något annat tips om ett gym också... kommer inte riktigt ihåg vad det hette nu....
Om du ser någon som tränar och har en vattenflaska som det står SPIRIT på ena sidan och www.sporthoj.com på andra... kom fram och säg hej :hej

Last edited:
Alltså, Falkenberg är ju en typisk sommarstad med allt vad det innebär, Skrea strand är ju fin sommartid och det är också den som är dragplåster för alla badjävlar. Ligger vin&sprit kvar i Falkenberg? Kanske värt ett studiebesök isåfall :D

Blip skrev:
Alltså, Falkenberg är ju en typisk sommarstad med allt vad det innebär, Skrea strand är ju fin sommartid och det är också den som är dragplåster för alla badjävlar. Ligger vin&sprit kvar i Falkenberg? Kanske värt ett studiebesök isåfall :D
Jag bor 600 meter i från Vin o sprit, eller före detta V.o.S, för dom har laggt ner tillverkningen :(
Men jag jobbar på Carlsberg och dom har guidade turer genom turistbyrån under sommartiden :tummenupp

Peder Rosberg skrev:
Jag bor 600 meter i från Vin o sprit, eller före detta V.o.S, för dom har laggt ner tillverkningen :(
Men jag jobbar på Carlsberg och dom har guidade turer genom turistbyrån under sommartiden :tummenupp

Får man fortfarande dricka så mycket man vill på deras turer?

Kongo skrev:
Hmm... Är nog rätt S T O R skillnad där en fredag kväll i Juli, mot en måndag/tisdag i mars... :rolleyes:

Ah, tackar! fick något annat tips om ett gym också... kommer inte riktigt ihåg vad det hette nu....
Om du ser någon som tränar och har en vattenflaska som det står SPIRIT på ena sidan och www.sporthoj.com på andra... kom fram och säg hej :hej
Tyvär så ska jag jobba eftermedda nästa vecka, så inget klitter för mig :(
Vad skall du föreläsa i fnåt??

Therudeboy skrev:
Får man fortfarande dricka så mycket man vill på deras turer?
Läskeblask o vatten e nog inga probs men vad det gäller livets dryck så e de nog värre :rolleyes:

Peder Rosberg skrev:
Läskeblask o vatten e nog inga probs men vad det gäller livets dryck så e de nog värre :rolleyes:

Har hört många fina historier om folk som gick på deras rundturer förr och drack sig bra fulla :)

Therudeboy skrev:
Har hört många fina historier om folk som gick på deras rundturer förr och drack sig bra fulla :)
Det va alla gånger på den tiden när det va en fabrik och hette Falken, inte som nu när det är en industri vid namn Carlsberg sverige :rolleyes:
Annars över tala eran chef att gå på ölskola http://www.carlsberg.se/wbch3.exe#
Ett helt paket, med egen bryggd öl som man får ta med hem och mycke provsmakning både på bryggeriet och på Harrys i Halmstad :fyllisar :tummenupp

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år