Vad gör man i Borlänge en helg?

Nicke_K

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
CR500, DR350, Minimoto
Kommer tillbringa helgen i Borlänge med arbete på dagen men fri på kvällen, blir trist att sitta på hotell rummet hela kvällarna. Så nu undrar jag om någon från Borlänge kan rekomendera något kul man kan göra tex någon bra pub eller liknande.

//Nicke

Nicke_K skrev:
Kommer tillbringa helgen i Borlänge med arbete på dagen men fri på kvällen, blir trist att sitta på hotell rummet hela kvällarna. Så nu undrar jag om någon från Borlänge kan rekomendera något kul man kan göra tex någon bra pub eller liknande.

//Nicke

du åker till falun och går på skidspelsfesten... eller så går du på bolanche ifall du är över 22 och s2 om du är under 22. hela huset om du är gammal.

Nicke_K skrev:

//Nicke

hahah tjaaaa de va en bra fråga... hur gammal är du... fredagar är väl inte så mycket å hurra för. Pumpbolaget spelar i kväll på krogen S2.
de borde bli folk där..

annars e de nog ganska lugnt...
Vill du bara ta någon öl å snacka me folk så är det Stationsgatan1 S1 som gäller.

Imorn lör är det ev fest.. då är det nog ev bolanche om det blir ut i borlänge.. före de e väl det ställe som man går på, åldersgräns från 23.

Pm a om du skall ut imorn så kan vi ju alltid ta en öl.. ( tror nämligen det blir ut i blge om man inte far till gävle...)

Tjing

zuki skrev:
hahah tjaaaa de va en bra fråga... hur gammal är du... fredagar är väl inte så mycket å hurra för. Pumpbolaget spelar i kväll på krogen S2.
de borde bli folk där..

annars e de nog ganska lugnt...
Vill du bara ta någon öl å snacka me folk så är det Stationsgatan1 S1 som gäller.

Imorn lör är det ev fest.. då är det nog ev bolanche om det blir ut i borlänge.. före de e väl det ställe som man går på, åldersgräns från 23.

Pm a om du skall ut imorn så kan vi ju alltid ta en öl.. ( tror nämligen det blir ut i blge om man inte far till gävle...)

Tjing

Jag Pmar dig i morgon ifall det blir något. Kul att träffa en SH broder. Jag ska eventuellt hit i slutet av mars oxå så det hadde varit bra och reka lite :) .

Nicke_K skrev:
Jag Pmar dig i morgon ifall det blir något. Kul att träffa en SH broder. Jag ska eventuellt hit i slutet av mars oxå så det hadde varit bra och reka lite :) .

jupp do so.. annars addar du på msn.. säkrast...

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing