Vad gör man i Örebro?

AndreasNo skrev:
2366475 hmm.. vartdå?... oskarsgatan inte pappersbruksallen??..eller?...

ligger några lagerlokaler längst ner på den allén... är grindarna öppna rätt sent på helgerna så är det garanterat rave

edit:

det är i slutet av Oskarsvägen och början av Pappersbruksallén

Last edited:
Muerte skrev:
2367333 ligger några lagerlokaler längst ner på den allén... är grindarna öppna rätt sent på helgerna så är det garanterat rave

edit:

det är i slutet av Oskarsvägen och början av Pappersbruksallén

ja jag tänkte väl..då vet jag precis vart det är :P..

Man gnäääller :tomten

Mina fördomar om Örebro säger att många är främlingsfientliga där. Stämmer det? :) :tomten

lorkan skrev:
2379915 Mina fördomar om Örebro säger att många är främlingsfientliga där. Stämmer det? :) :tomten

Ja :P hehe, ne vet inte hur det är i Örebro, men i Nora kom ett gäng nazister till skolan för att spöa upp turkar.. + att det har vairt nazist tåg mm i Nora iaf..

Vet Inget o Öre.. :P

Man gör inget i Örebro däremot tittar man på film i bilen medan man passerar. ;)

lorkan skrev:
2379915 Mina fördomar om Örebro säger att många är främlingsfientliga där. Stämmer det? :) :tomten

Inte värre än i någon annan stad tycker jag. Däremot inte lika mycket "drägg" som i Västerås tex. En bra blandning skulle jag beskriva det.

Rocky skrev:
2378574 Mera tips då flyttlasset går på fredag, vill ju inte drabbas av lappsjukan i helgen.

Jag tror (hoppas!) att du kommer bli nöjd med att bo i Örebro :tummenupp Jag har bott där snart 1½ år och jag trivs kanonbra. (Dock är jag Närking som "flyttat in till storstan", haha) Som jag tidigare skrivit så pluggar jag, så mkt tid går åt till sånt, men f.ö finns nästan allt tänkbart att göra i stan.. Bara fantasin som sätter gränserna :D

Dee_cati skrev:
2379993 Inte värre än i någon annan stad tycker jag. Däremot inte lika mycket "drägg" som i Västerås tex. En bra blandning skulle jag beskriva det.

Okej. Då kanske dom inte stämmer riktigt då. Ah just ja, Nora, men ligger inte det väldigt nära Örebro?

De få människor jag har kommit i kontakt med från Örebro med omnejd, har varit främlingsfientliga hela bunten. Kul att inte alla är såna då. :tummenupp

man hänger på hamncafét och lyssnar på hur snabbt alla gatåkare brukar köra!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg