Rocky
Kenta Kofot
Skall kanske flytta till Örebrotrakterna och undrar vad man gör där ?, förutom att köra skiten ur alla kurviga landsvägar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rocky skrev:2360479Skall kanske flytta till Örebrotrakterna och undrar vad man gör där ?, förutom att köra skiten ur alla kurviga landsvägar.
Bucho skrev:2360563Man dyngar ner sig till neandertalarstadiet på krogen Björnstugan varje lördag.![]()
Rocky skrev:2360479Skall kanske flytta till Örebrotrakterna och undrar vad man gör där ?, förutom att köra skiten ur alla kurviga landsvägar.
FreddaAbborre skrev:2361012Du kan ta en tur förbi Lindesberg och hälsa på killen jag köpte min hoj av. Och be han ge mig mina pengar. Har du några biffiga polare får du jättegärna ta med dem också.
Bucho skrev:2361087Berätta om det här ärendet *nyfiken*
Har du betalat mer pengar eller vad?![]()
Emmi skrev:2363375Kör motard på en superbra bana!![]()

Nänä, möjligtvis till Satin när det är klubb idiot och headbangar till hårdrockMuerte skrev:2363650man går till pappaersbruksallaén dansar till rave musiken på helgerna

Muerte skrev:2363650man går till pappaersbruksallaén dansar till rave musiken på helgerna

Bucho skrev:2364347Haha, och knarkar då eller?![]()

Finns väldigt mycket bra hojvägar utan trafik...Rocky skrev:2360479Skall kanske flytta till Örebrotrakterna och undrar vad man gör där ?, förutom att köra skiten ur alla kurviga landsvägar.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |