Vad gör en biker en fredagkväll?

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
ZX12R -02 i delar
Gissa tre gånger.... :D
 

Bifogat

  • bakning.jpg
    bakning.jpg
    104.9 KB · Visningar: 263
Under jäsning....
 

Bifogat

  • bakning 001.jpg
    bakning 001.jpg
    38.8 KB · Visningar: 227
Så här stora blir dom. Tog min hjälm som gämförelse.... :crash
 

Bifogat

  • bakning 002.jpg
    bakning 002.jpg
    53 KB · Visningar: 202
Synd man inte har nå kompisar, då hade man kunnat bjuda på bullar och mjölk..... :crash

Hoppas det smakar i morgon. Jag gör andra laddningen i morgon bitti. Garanterat nybakat till öppet hus mao.
 

Bifogat

  • bakning 005.jpg
    bakning 005.jpg
    62.9 KB · Visningar: 196
...

Vi andra vanliga knuttar passade samtidigt på att roa oss i graget på klubben med det som riktiga knuttar ska göra, nämligen: skruva i hojjen!! :rock

Så här såg det ut:
 

Bifogat

  • imgp0896.jpg
    imgp0896.jpg
    72.4 KB · Visningar: 187
Å så här kan det se ut framifrån..
 

Bifogat

  • imgp0897.jpg
    imgp0897.jpg
    78.5 KB · Visningar: 186
Vissa roade sig till och med, med att spilla lite olja på asfalten när dom ändå hade plockat ihop den så fint.. Sörjer lite med dig Galin att du blev tvungen att rulla inhojjen å börja skruva igen.
 

Bifogat

  • imgp0899.jpg
    imgp0899.jpg
    82.3 KB · Visningar: 176
Last edited:
Äntligen klar efter en helkväll på klubben, mp3-playlisten på datorn var inne på sitt 3:dje varv å jag va lämpligt less.. men så hade hojjen blivit uppdaterad med ett nytt luftfilter, ny olja i motorn, ny olja å packningar i framgaffeln samt ett välljudande helsystem. Det skall bli riktigt skoj att ta ut den på vägen imorgon å höra hur den låter.. :D

Ser fram emot att smaka på dina nybakta bullar också Mell!!! :rock

Väll mött på klubben imorgon kl 11!!
Jag skall se om jag hinner fixa dator och projektor så kommer det att bli film/bild visning under tiden vi har öppet hus!!
 
Glömde ju visa slutresultatet ju..
 

Bifogat

  • imgp0901.jpg
    imgp0901.jpg
    79.2 KB · Visningar: 174
Bullarna ser smaskens ut :bow

Såg att Galins motor var nerriven på klubben nu på morgonen...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top