Vad gör du?

Händer inte mycket alls här ......

Slö surfar på SH ,youtube och försöker pilla ihop ens hoj :)

Väntar på att det ska bli 5 mars så man kan påbörja sitt mc-kort :tummenupp

Vill du tipsa om någon bra sträcka? Håller ju också till i Linköping

Finns bra småvägar söderut mot Sturefors > Grebo. Sen på vägen hem svänger man av upp på småvägar mot Linghemsområdet. Kan inte peka ut exakt hur jag kör utan går efter minnesbilden när jag själv kör. Mot bestorp till Brokind (typ) är nice, men mycket skymda kurvor. Dra ut och köra tillsammans nån dag kanske? Våra hojar är ju lika gamla och livsfarliga båda två så de skulle nog göra sig fint tillsammans på vägen! :D

Finns bra småvägar söderut mot Sturefors > Grebo. Sen på vägen hem svänger man av upp på småvägar mot Linghemsområdet. Kan inte peka ut exakt hur jag kör utan går efter minnesbilden när jag själv kör. Mot bestorp till Brokind (typ) är nice, men mycket skymda kurvor. Dra ut och köra tillsammans nån dag kanske? Våra hojar är ju lika gamla och livsfarliga båda två så de skulle nog göra sig fint tillsammans på vägen! :D

Haha låter som ett möjligt alternativ.

Ner mot Bestorp har blivit en typisk standardrunda för mig när jag bara vill ut en kort sväng bara för att ha kommit ut. Kanske får köra typ Sturefors->Grebo och sen 35an hem

Last edited:
Sitter i telefonmöte...

Skaffar nya grejor till hojarna, tränar på gymmet (mest uthållighetsträning med så där 30 till 20 rep) och i simhallen.
Med stretching i bastun.
Och för att förbereda mig för årets 1a turer, innan våren kommit på alvar, har jag simmat ca 10 meter i Öresunds varma vatten (+1,8C) i helgen.

:tuttar tränar också, idag +1,3C i Öresund, simmade hon 4 ggr mellan varven i bastun :)

Vad jag gör? Jo jag sitter i nya skinn brallor för att töja dom en gnutta, har blivit fetare än innan, dags o lägga godiset på hyllan ett tag

Sålde gixxern i höstas, 05:a, sitter och funderar på om inte det var ett lite väl förhastat beslut...börjar få abstinens, kanske tjacka likadan eller möjligtvis en busa kanske...

Efter bök o stök är taburen klar Schiffer på på golvet ny tapet ny målat tak panel o nya lister fan va jag o :tuttar har varit duktiga .....nä nu går vi o :krama:banana

Kollat på senaste R1-videon för femte gången.. Jag hade ju lätt kunnat köra som Rossi om jag hade suttit på en R1M:yoparty:crash:brynad:D:hihi

Kör gegg moppe, kollar sporthoj.com, onanerar till youtube porr på sporthojar och leker spökgösta på GTA 5 :gnissla

Har slipat, sprayat första lagret på magkåpan och slipat igen.. Nu börjar de bli slätt å fint! :banana

Monterat av och på diverse delar på hojen, inte för att det behövs men vad fan ska man göra när det är regn och kallt :D Premiär turen blev för några dagar sedan och försöker vara ute när det är någorlunda varmt (+2-3)

pillar i sönder en DT50, fick av motorn idag och nu är det rengöring som gäller och sen blaska lite färg på ramen, sätta ihop det sedan- sen är det den andra DT50'an till kotte nr 2.....tvillingar är skoj men tidskrävande.
idag åkte fram o bakhjul av på spettan, byta lager och pulverlack står på tur.

//jj

Läser på allt om Ducati Panigale, som jag inte skall köpa. (men kanske gör det ändå ...)
startade lansvägshojen idag och skruvade fast en glappande fotpinne.
i morgon skall jag köra trampcykel.

Back