vad gör bikersneed.se?

Bikersneed, är grymt seriösa. Som någon sa i tråden, jag har alltid också fått svar på mina mail samma dag, för övrigt när jag beställt grejer har jag alltid fått grejerna snabbt som fan... Tummen upp för bikersneed riktigt bra o göra med...
Roger är KUNG! så till trådstartaren du behöver absolut inte oroa dig, har det blivit något som fördröjer leveransen eller nåt annat kan du vara säker på att du blir kompenserad...don´t worry, be happy, Trust Roger!

BikersNeed är kanon

BikersNeed är kanon. Bra service och bra prylar. :tummenupp Jag tänker fortsätta handla där.

/S

BikersNeed är bra att ha och göra med, dock tar alla leveranser sjukt lång tid. Har gjort 3 beställningar, ingen har kommit innan 4 veckor. Sen alltid något som är restnoterat, dock får man de prylarna fraktfritt när de väl kommer.

Har också beställt en hel del grejor hos Bikersneed och även varit hemma hos Roger och hämtat en del saker. Precis som alla säger tar det en jäkla tid innan man får sina saker och enligt Roger var "restnoterat" branschens mellannamn. Bikersneed och Roger lär vara 100 % trovärdiga.

/D.

Bikersneed är ett pålitligt företag med bra priser :tummenupp

Bifogat

• IMG_2377-01.jpg
    IMG_2377-01.jpg
    47 KB · Visningar: 54
Jag beställde ett kåpglas, fick vänta i 21 arbetsdagar för leverans! Man kan ju undra vad dom håller på med, skickar dom nån snubbe till japan för att hämta kåpglaset ...

Själv åkte jag dit och hämtade grejerna jag ville ha, går lite snabbare så :hihi.

Mina erfarenheter har iaf vart goda.

Back