vad gör bikersneed.se?

Viggo

Medlem
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
-
Väntat på 4st blinkers i 6 veckor, försöker maila men får bara tillbaka mailet att det inte gått fram, provat 2st av deras mailadresser. nåt fuffens på gång?

taget från hemsidan

E-mail, @home.se, @spray.se mfl.

Pga spammail etc är det inte ovanligt att @home.se-adresser ligger spärrade på ISP-nivå.
Undvik därför skicka mail till oss från en sådan adress då det förekommit problem med att vi inte kunnat ta emot eller svara på dem.
Gäller även @spray.se och vissa fall @hotmail.com.

Vi hanterar alla e-adresser konfidentiellt.

Handlade därifrån förra året och då var det inga problem :tummenupp

grejerna brukar komma men det kan ta en j..la lång tid! har också fått vänta 6-8 veckor på grejer som jag beställt.
Tror inte det är nåt fuffens....bara att vänta

handla av dom i augusti blev lite väntetid p.g.a att dom hadde stängt för semester ett par veckor ,tror inte dom har så mycket i lager därav väntetiden,tog 5 veckor innan jag fick pc3:an

Jag har beställt där några gånger och det beror på vad du beställer om det går fort eller ej. Ang mail så har jag fått svar samma dag eller dagen efter man frågat något, från vanlig hotmail.com andress :tummenupp

Handlade därifrån förra vinter. Fick sakerna utan problem, inget fuffens där.

Tog väl ca. 2 veckor innan sakerna kom. Tyckte det var helt ok. Han hade ju inte sakerna i lager utan beställde själv från någon firma. Då kan det ta lite tid.

Hade dom inte ett telefonnummer på sidan?

Edit: Svar på min egen fråga: Nej det hade dom inte nu när jag kollade.

Det kanske inte är fuffens men 6veckor leveranstid (minst) på en säsongsvara utan besked?
Långt ifrån seriöst.

Han har rörelsen i sin lägenhet och har därmed inget lager hemma med tanke på inbrottsrisk etc. Handlade avgas + filter av honom och det var viss väntetid men inga problem.

Jag beställde en hugger därifrån, den kom efter 2 månader(!), men då drog de bort fraktkostnaderna för mig.

Last edited:
Har handlat 2ggr av dom. Fått grejorna bägge gångerna, dock tog det en JÄKLA tid senast, runt 3 månader. Men inget fuffens iaf!

tycker dom funkar fin fint. maila dom med spray och de var inge problem.
Dock var krasch puckarna jag beställde riktigt små. rena leksaker.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon