Vad gömmer sig mellan benen på en tjej?

Ukiwaza skrev:
2550943 Bara för vuxna, gå o titta på Kalle Anka i stället.:D

Du är bara avundsjuk för att det fräschaste du kan få 40åriga cellulitmammor eller trollkarlar som har näsdukar i skäggbiffen, eller hur?

Jag har faktiskt sett klippet tidigare och det var inget vidare.

lorkan skrev:
2551235 Du är bara avundsjuk för att det fräschaste du kan få 40åriga cellulitmammor eller trollkarlar som har näsdukar i skäggbiffen, eller hur?

Jag har faktiskt sett klippet tidigare och det var inget vidare.

Nähä är det bättre med telefonflåsare med dålig hy och fickbiljard i Klippan ??:arsele

UrbanTiger skrev:
2552487 Nu har jag inte läst hela tråden man jag gissar på att en balle ofta gömmer sig mellan benen på en chey. Nu tänker jag inte på transvestiter utan riktiga cheyer med en äkta musa där man kan gömma en hel balle om man har lust.

Vad har jag vunnit nu då :banana
En fjärt i en burk, målad grön av nån flummig konstnär. :arsele Sen kan man ju gå on topic också, men det är väl inget man sysslar med på ett forum... :tungan

Ukiwaza skrev:
2552449 Nähä är det bättre med telefonflåsare med dålig hy och fickbiljard i Klippan ??:arsele

Har aldrig stött på någon sådan i Klippan eller NVskåne överhuvudtaget, så jag vet inte. Du kanske kan ge oss andra ett expertutlåtande?

Isåfall, tänk då på att du måste tänka k-o-n-s-t-r-u-k-t-i-v-t och inte bara rabbla alla förolämpningar du kan. :)

lorkan skrev:
2552756 Har aldrig stött på någon sådan i Klippan eller NVskåne överhuvudtaget, så jag vet inte. Du kanske kan ge oss andra ett expertutlåtande?

Isåfall, tänk då på att du måste tänka k-o-n-s-t-r-u-k-t-i-v-t och inte bara rabbla alla förolämpningar du kan. :)

Du är bara avundsjuk för att det fräschaste du kan få 40åriga cellulitmammor eller trollkarlar som har näsdukar i skäggbiffen, eller hur?

Haru gått charmkurs i Klippan eller?:rolleyes:

Mcbrud skrev:
2551199 Vet ej.. inte min mus... eller fågel... eller... ja:tungan

Jag skulle bli lite skeptisk om jag såg en sån där... ingen direkt myskänsla där heller....

En apa kanske?

:va

Den här är kul tycker jag!:D

Edit: Hångla med en APA :rofl :rofl :rofl :rofl

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...