Vad finns att göra i Umeå??

"Offe"

Va è där för fel på folk
Gick med
17 May 2007
Hoj
Ducati 749s mono
Som d låter, vad finns det att göra i Umeå? Finns det några bra ställe att gå till?

Ptja, jag har lite dålig koll men till helgen är det hårdrock.. Houseofmetal.se

hehe kanske!! du har inte problem med höjder? kan kanske bli lite svårt att fixa klättersele till dig!

För 12- 14 år sedan sökte jag jobb som montör åt Vestas, så det hoppas jag verkligen inte, annars kan jag komma och kika när grejerna ligger på marken.

Är det Holmsund som bygger ut?

För 12- 14 år sedan sökte jag jobb som montör åt Vestas, så det hoppas jag verkligen inte, annars kan jag komma och kika när grejerna ligger på marken.

Är det Holmsund som bygger ut?

afane!!!:tummenupp tror vi ska till nått som heter Hörnefors! :confused:
kan återkomma med mer info! och när ja har kollat med arbetsledaren om där får komma ut folk!

kan återkomma med mer info! och när ja har kollat med arbetsledaren om där får komma ut folk!

Det finns en fin halkbana/isbana i hörnefors, men ta firmabilen för det är en rosa 740 där som kör på allt och alla....

Studiebesöket var mera ett skämt, vad man "gör" i Umeå är jag fel person att fråga, men på helgerna kan man besöka crossbanan i Nordmalig och titta på dårarna där.

I Hörnefors finns det inte mycket att göra. :) :fakta

Om det hade varit lite bättre årstid hade jag kunnat visa ett par fina fiskeställen.

I Hörnefors finns det inte mycket att göra. :) :fakta

Om det hade varit lite bättre årstid hade jag kunnat visa ett par fina fiskeställen.

Det får du ta till sommaren när dom ska upp och byta växellåda första gången :hihi

(EDIT) Gissade fel på tillverkare av vindsnurran, dom har inga växellådor att byta...

Last edited:
Det får du ta till sommaren när dom ska upp och byta växellåda första gången :hihi

(EDIT) Gissade fel på tillverkare av vindsnurran, dom har inga växellådor att byta...

Precis!:tummenupp Finns här inte något ställe man kan hyra snöskoter på! det vimlar ju av dom här uppe, varenda hus vi kör förbi har en stående:mad:

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla