Vad fick ni i julklapp?

Köpte ett motardkitt till mig själv i tisdags och fick en MX tidning i morse:-)

strumpor kalsonger och sån skit som man inte ids köpa själv och så fick katten ett sån här grej med pelare och låda och sån skit att klättra i.

Fick en 3G och en massa annat.....................

God Jul på er!!

UrbanTiger skrev:
Så fick jag en gåbort kostym av Nettan idag. Fin som fan. Undrar vem som ska gå bort :va

Hon vill at du ska vara fin när hon lurar dig till rådhuset för att tvångsgifta dig med henne.

Julklappar

Jag fick ett guldarmband, morgonrock o underkläder av mannen, (U.T) 1000 kr att köpa kläder för av syrran. Caffe-latte glas av styvdottern.
Fortsatt god jul på er....... :tomten / Nettan

Jag fick 100-pack skivor, stor julkorg med blandade grejjer i, vitamintabletter, 3st filmer om vilda djur från tv-shop, inramat foto på lillbrorsan, kalle&hobbe-bok. Sen kommer jag inte ihåg mer. Hade bara väntat mig en julklapp dock men folk kan tydligen inte hålla vad de lovar :mad:
Sen köper jag och tjejen nån julklapp till oss själva istället, troligtvis en resa till thailand i februari och en inspelningsbar dvd och ny tv.
Tjejens lillsyrra fick pengar till en bil i julklapp, och då blev jag lite avis när jag hörde hur mycket det var :( Vill också ha ny bil ju :D

honkiie skrev:
strumpor kalsonger och sån skit som man inte ids köpa själv och så fick katten ett sån här grej med pelare och låda och sån skit att klättra i.

Skönt att höra att jag inte är ensam om att ge katten julklappar och födelsedagspresenter. Iofs fick han bara en kartong, sin borttappade gummisnodd och lite kattgodis. Och sen fick han en leksaksmus från nån kattkompis typ :va

Jag har köpt mig min egen julklapp....så vet jag att jag blir glad :) .Det blev en ny dig.kamera. :tomten =jag. :tummenupp.Ha en fortsatt god jul på er.

Ja e tok nöjd me min julklapp iaf. Får välja valfria hojhandskar ur valfri butik...no limits!!! Tack tomten! :tomten

Fick ganska mkt krafs fast jag är tydlig på att jag inte vill ha julklappar. En guldkedja, lampa, lite böcker, köttätande växter, sängkläder mm. Dessa människor :tomten

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D