Vad fasiken ska man ha tråden?

MrTombola

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2006
Hoj
CBR 600RR
Tjena tjena

Sitter i ett dilemma och Ni får mer än gärna hjälpa mig här. Kom med förslag och ideér.
Jag har sålt min hoj och letar nytt nu. Det jag är ute efter är en supermotard. Problemet är att jag vill ha en "rolig" maskin med lite gött med knuff i och jag vill inte sitta och meka var 5:e timme. Detta främst då bristen på garage är ett faktum. Sen är jag kanske inte världens längsta person heller så jag vill inte ha en sadelhöjd på "90cm" :näsblod.
Kom med tips och förslag. Gärna om ni har egna efarenheter med.

//T

200 pers som kommer skriva att du ska söka... men lönt.. du har ju redan gjort en tråd.. snabbt svar.. ktm lc4... eller 690 om du vill ha lite nyare.

Fått för mig att duke:n har lägre sadel höjd. Inte säker iof. 690smc verkar grym. Fast 990 sm om man vill åka längre sträckor....

Gött gubbar, jag har funderat lite på ktm och lc4an.. Kanske får bli att provköra en 640 eller ngt.

15 timmars intervall på oljebyte och det finns de som har åkt en bit över 1000 mil innan kolvbyte samt ventilljustering (för 450n).

Suzuki DRZ 400 SM tror jag inte är så dum heller om du inte orkar med korta service intervaller. Sen finns det vissa som anser den seg, men va fan om du inte ska köra SuperMoto racing på hög nivå räcker den väl gott o väl.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8