Vad fan händer..

PeterSchnee

Ny medlem
Gick med
7 Nov 2011
Ort
Bromma
Hoj
CB1000ra
Vad är det för vitt lappmöggel som landar på våra vägar just nu. Hojsäsongen startade förra veckan och så kommer detta skit tillbaka. :huvet
 
Jag har hittills fått 15 cm inatt :mad:
Åkte hoj både onsdag, torsdag och fredags i underbart vårväder.. :fakta
 
Kan ju inte påstå att det är 7 grader å sol här inte :gråta
 

Bifogat

  • ImageUploadedByTapatalk1395042965.115029.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1395042965.115029.jpg
    33.1 KB · Visningar: 71
Last edited:
98589317fc15a8f18be3514b2b2dbd1a68ac475959c1b4755f67d995e87dd9b0.jpg
 
Inte fan vart det bättre av att det kom än mer snö :mad:
Får vad glad att jag lyckades sälja en av hojarna igår innan det värsta skiten kom igen :banana

Nu kan det väl fan bli vår på riktigt.....:glömdet
 
Norrlänningar allihopa!

Här på Rivieran är det varmt i luften och torra fina vägar. :arsele
 
Solsken och vårväder! Klarblå himmel, men regnet igår var trist.
 
Lappmögel förekommer i Lappland. Har du det innebär det att du är i Lappland. :-)

Stockholm är fint sägs det, synd bara att det ligger så avsides. :lol

Här har vi haft en fin vårdagjämningsdag. Sol och fint.
Synd man ligger inne med feber och hosta. :-(

Kul namn du har förresten.. :-)
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top