Vad fan hände med höstpriset?

Buellen jag hade däremot den hojen hade själ den!!!
Jaha bara 15 grader varmt idag. Då ska jag fan inte starta!!! :D

//Andreas

Mjo, min japanare har också själ.

Krävs ett jäkla flörtande för att hon ska gå igång på alla cylindrar :mad:
 
jaaaa du Stig från stockholm, skit i att köpa den då?

och ang din fråga om höstpriser så har du ju svarat på din egen fråga med K7an som verkar vara en toppendeal.

har en sån här snubbe på jobbet, hela dan sitter han och glor på bilar på blocket (utan att vara intresserad av att köpa en själv) och kastar ur sig högljudda komentarer om folks annonser i hopp att nån ska ta intresse för honom.

"HAHA vilken jävla dåre det får han aldrig för den bilen!

"oj shit vilket bra pris på den här calibran"

"ojoj en sån har jag kört dom är riktiga skitbilar"
 
Åh fy laban vilken dussinhoj den där K7'an är, om den i alla fall vart klassiskt Suzuki Factory vit-blå-blå så kanske det det börjat fuktas i munnen på mig. Finns det något så avtändande som en rad-fyra med tonad ruta som låter "uiiiiiii" när den kommer farande. Om man ställer den bredvid min mattblå V70 kombi kommer man inte kunna se skillnad på dem, de kommer fullkomligen smälta samman. Aprilan är en helt annan historia, den gav Troy Bayliss smeknamnet Mr Pole i Superbike-VM, det är en hoj som förtjänar tillägsnamnet Factory då den kommer original med ganska dyra add-on's som Öhlins, OZ och den har en motor som låter coolt. Och till skillnad från Suzukin har den, som Jörgen skulle uttryckt det, en själ :)
 
En Japansk mc själ tål det mesta pga sin härdade samuraj livsstil.Inte heller tvingas den Japanska mc själen få alla bultar och muttrar åtdragna efter varje körning när vibrationerna endast gör små Amerikanska penis själar lyckliga på en skakande sadel.En Amerikansk mc själ dukar även ofta under vid första utamaning om den inte redan dinglar i en snara pga för högt ställda förväntningar som snabbt raserats när du vräker förbi med nyslipad Katana själ mot solnedgången.RIP. :D

För övrigt är blocket priserna satta efter tillgång och efterfrågan.Som allt annat i livet med andra ord.
 
Finns väl ingen svensk med självkänsla som köper en hoj som rullat över 2000mil? :P Då startas det bara trådar om hur lång hojen får ha rullat...
Är priset för högt får man helt enkelt importera. Men åter igen så blir helyllesvensken nojjig när den sen ska säljas. För ingen vågar ju köpa en importerad hoj om man inte själv tagit in den.

Köp denna istället http://www.blocket.se/alvsborg/Suzuki_GSXR_1000_K6_36024219.htm?ca=23_8&w=3

Och det säger jag bara för att jag själv har en :D:D:D
 
För övrigt är blocket priserna satta efter tillgång och efterfrågan.Som allt annat i livet med andra ord.

Nej, många blocketpriser är inte satta efter det.

Dom är satta efter säljarens drömmar.

Därför det är ganska fullt med 2,9månader gamla annonser :)
 
...så dyker en gammal mille upp...

...men hur tänker folk när dom värderar upp sitt skit så där?? Jag fattar inte, därför undrar jag

Jag kan iofs hålla med om att han begär mycket.

Men du länkar inte till en mille utan till en mille R vilket påverkar värdet ganska avsevärt.

Jag fattar inte hur folk kan gnälla så mycket på saker dom inte ens förstår... :va
 
För övrigt är blocket priserna satta efter tillgång och efterfrågan.Som allt annat i livet med andra ord.

Det kan omöjligt vara en sån efterfrågan på en gammal Mille på hösten 10 år efter den tillverkades att den är värd 60 lappar??
 
ledsen.jpg
 
TS: Vad är syftet med att sitta och gnälla över priser på SH? Är man för fattig får man cykla, punGt!

Syftet är att få veta hur folk tänker, det handlar inte om att jag har råd eller inte.. du som många andra har missat att min fråga är. Hur tänker dom som sätter ut Sina hojar till sånna här priser?

Om du nu stör dig på min tråd, skit i att läsa och kommentera. Men det kan du inte, du måste komma med ett välgenomtänkt inlägg som du tycker är bra... O allt detta pga att du och alla andra här inkl jag är precis lika intresserade av våra hojars värde och allt runt det..

Jag kan iofs hålla med om att han begär mycket.

Men du länkar inte till en mille utan till en mille R vilket påverkar värdet ganska avsevärt.

Jag fattar inte hur folk kan gnälla så mycket på saker dom inte ens förstår... :va

Ja för dom komponenterna förbättrar ju den där häcken avsevärt. Tänk om Rossis hoj hade den utrustningen, då skulle stoner få hålla i sig....

Men allvarligt, det är en 10 år gammal hoj, delarna lina så.. men den kostar nästan lika mkt som en ultramodern gixxer...
 
Last edited:
En Japansk mc själ tål det mesta pga sin härdade samuraj livsstil.Inte heller tvingas den Japanska mc själen få alla bultar och muttrar åtdragna efter varje körning när vibrationerna endast gör små Amerikanska penis själar lyckliga på en skakande sadel.En Amerikansk mc själ dukar även ofta under vid första utamaning om den inte redan dinglar i en snara pga för högt ställda förväntningar som snabbt raserats när du vräker förbi med nyslipad Katana själ mot solnedgången.RIP...

Appapp!
Du kan glömma att du får rejsa på lika vilkor mot en hoj med själ. Vi som har hojar med själ är mycket noga med det här. Jag skulle tex aldrig dra mot en hypotetisk 1640cc köpejapsradfyra, nejnej :ajjabajja. Det ska helst va ngt lamt och hälften så stort. Som tex en CB 750 F2. Kubikövertag är viktigt om man har hoj med själ. Det kan ju ett barn förstå. Gamla regler.

De enda cyklar som på lika villkor får rejsa mot själhojar är just andra hojar med själ. Här är ett sånt exempel. HD mot Ducati. Men eftersom HD:n i filmen har extra mycket själ (amrikansk och stötstänger), så är den natuuurligtvis på 1000cc mot Duccens 750. Det ska vara tjuv- och rackarspel och krångliga undantag om det ska tävlas med själhojar... Och absolut inget regn!
http://www.youtube.com/watch?v=LHIxDGtNsYs
 
Last edited:
På vilket sätt är en fyra år gammal gixxer ultramodern? På vilket sätt är en 10 år gammal Mille R hopplöst omodern?
Handlar det om antal cylindrar? Fränaste instrumentering? Kanske rentav flashigast färger?
 
Mjo, min japanare har också själ.

Krävs ett jäkla flörtande för att hon ska gå igång på alla cylindrar :mad:

:D
Hon som tog min själ går jävligt ofta igång på alla cylindrar:mad:, oftast när orden "köpa grejjor till garaget" kommer upp men oftast vet jag fan inte vad jag gjort...ni pratar motorcyklar va?? Sorry, fel forum:huvet
 
Syftet är att få veta hur folk tänker, det handlar inte om att jag har råd eller inte.. du som många andra har missat att min fråga är. Hur tänker dom som sätter ut Sina hojar till sånna här priser?

Om du nu stör dig på min tråd, skit i att läsa och kommentera. Men det kan du inte, du måste komma med ett välgenomtänkt inlägg som du tycker är bra... O allt detta pga att du och alla andra här inkl jag är precis lika intresserade av våra hojars värde och allt runt det..



Ja för dom komponenterna förbättrar ju den där häcken avsevärt. Tänk om Rossis hoj hade den utrustningen, då skulle stoner få hålla i sig....

Men allvarligt, det är en 10 år gammal hoj, delarna lina så.. men den kostar nästan lika mkt som en ultramodern gixxer...


Stig jag håller med dig, det är sjukt vad folk tror de ska få för sina hojar. Antingen köpte de för dyrt och köpt en massa lull lull och tror de ska få tillbaks allt o ibland lite till. Eller så köpte de bara för dyrt och vägrar inse att de gjorde inte sin hemläxa rätt och blev grundlurade.

Ja listan kan göras lång men det du kan göra är att ringa eller maila personen och förklara hur du ser saken och ge dem ett bud. Vill de verkligen sälja så tar de ditt bud och inser att de kanske tagit i lite väl mycket eller så får de behålla skiten.
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top