Holmgren
Ny medlem
:corn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Deimos skrev:Finns så mycket konstiga människor som gör sjuka saker.
I Lördagkväll när jag var på väg hem genom Malmö centrum (i min gamla saab 900 5-dörrars) flög en av bakdörrarna upp och en berusad idiot hoppade in i baksätet och skrek:
-Ha ha ha fan vad rostig bil du har.
I Lördagkväll när jag var på väg hem genom Malmö centrum (i min gamla saab 900 5-dörrars) flög en av bakdörrarna upp och en berusad idiot hoppade in i baksätet och skrek:
Det roliga i det hela var att jag hade min jycke i backluckan och det var inget galler mellan baskätet och bagageutrymmet.
Först hörde man min hund morra som f-n och sen killen skrika. (lät ungefär som tjejerna som skriker i gamla 70-tals skräckfilmer med båda händerna på kinderna).
Killen var halvägs ute från bilen när han drogs in en bit för min hund hade avancerat fram till baksätet och hade huggit tag i killens ryggsäck. Han krånglar sig ur ryggsäcken och smäller igen dörren med min hund på insidan med väskan hängandes i munnen.
Jag tar väskan från min hund som ser mäkta stolt ut och går ur bilen.
-du glömde denna sa jag med ett leende, och kastade väskan till honom.
Fick inget svar, han bara tog väskan och gick därifrån snabbt under skrattet från 2 killar som satt i en busskur och hade sett det hela.
Som sagt, finns konstiga figurer överallt.
fortsomfan skrev:Menar du att du satsade slaget.. :kocko
crashtestdummy skrev:den där Rhodesian Ridgeback är det inte en sån Falo har?
![]()
Deimos skrev:Rhodesian Ridgeback. Egentligen snäll som attans men kan vara lite beskyddande.
Deimos skrev:Stämmer att dom används vid lejonjakt. Men dom gav sig så klart inte på lejonen fysikt, utan dom sprang runt det och skällde, allt för att irritera så mycket som möjligt så jägaren hinner ta sig dit för att panga lejonet.
Därför kallas dom också för "Afrikansk lejonhund". Väldigt modig ras.
Används som polishundar i b.la sydafrika. Franska främlinglegionen har också använt sig av dom när dom hade baser i afrika pga dom är väldigt tåliga mot hög värme. Dom hatar kyla. Min sover alltid under ett täcke.
Det roliga i det hela var att jag hade min jycke i backluckan och det var inget galler mellan baskätet och bagageutrymmet.
Först hörde man min hund morra som f-n och sen killen skrika. (lät ungefär som tjejerna som skriker i gamla 70-tals skräckfilmer med båda händerna på kinderna).
Killen var halvägs ute från bilen när han drogs in en bit för min hund hade avancerat fram till baksätet och hade huggit tag i killens ryggsäck. Han krånglar sig ur ryggsäcken och smäller igen dörren med min hund på insidan med väskan hängandes i munnen.
Jag tar väskan från min hund som ser mäkta stolt ut och går ur bilen.
-du glömde denna sa jag med ett leende, och kastade väskan till honom.
Fick inget svar, han bara tog väskan och gick därifrån snabbt under skrattet från 2 killar som satt i en busskur och hade sett det hela.
Som sagt, finns konstiga figurer överallt.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |