vad f*n göra en tråkig fredag?

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
alla polare gör annat ikväll så nu sitter man här och tokläser sporthoj.com istället :) (inget fel i det alltså) Vad fasen ska man göra med fredagar som denna? Supa ner sig i sin ensamhet? Kolla på en film i sin ensamhet? Ja va f*n!
:mad:

herge skrev:
2138978 alla polare gör annat ikväll så nu sitter man här och tokläser sporthoj.com istället :) (inget fel i det alltså) Vad fasen ska man göra med fredagar som denna? Supa ner sig i sin ensamhet? Kolla på en film i sin ensamhet? Ja va f*n!

Leta reda på sommarskorna! Det gjorde jag idag. Fick damma och dammsuga av dem..

var iallafall ett tips :hihi

Välkommen i de sysslolösas klubb :banana

Se film själv är inte så kul, supa själv är bara...illa.
Nä, jag vet inte alls, kommer du på nåt så säg till!

Ja du!

Själv har jag hunden som e go och glad... :yoparty
Sen ska jag upp 04.30 o jobba :banana
Så det blir lugnt för min del...sitta på SH o lusläsa, planera
''Projekt Überfighter''....

Säger samma.

se film själv är tråkigt
supa själv är.. illa
har inte körkort än
har inga sommarskor att dammsuga.

kommer ni på något så skriv :tungan

edit: jag kollar braniac på discovery, det funkar tills 22:00 iallafall..

hade jag haft mitt körkort så hade jag lätt glidit ikväll! inte dags förrän 1e juni men sen jäklar! :squid

jag funderar på om man skulle klämma nya scary movie 4 på laptopen och sen kolla igenom blocket.se samt mobile.de efter lite sköna fordon man aldrig har råd med ändå :tummenupp

Funderar starkt på att borsta tänderna och gå och lägga mig. Var ute och sprang en sväng i mörkret, tog en varm dusch och nu blev jag sådär skönt trött i hela kroppen. Hade tänkt sätta på nån film men jag kommer nog somna efter fem minuter iaf. :)

Är inte det minsta partysugen ikväll för ovanlighetens skull. Det är väl ett tecken på att man börjar bli gammal kanske. Pallar inte att festa varje helg längre. :näsblod

Kerplunk skrev:
Är inte det minsta partysugen ikväll för ovanlighetens skull. Det är väl ett tecken på att man börjar bli gammal kanske. Pallar inte att festa varje helg längre. :näsblod

:rolleyes:

Jonathan skrev:

Okej, nu var det meningen att du skulle säga något snällt om att jag inte alls är gammal. :fatta! Hade tänkt ta dig i örat men så såg jag den söta lillkillen på avataren så det får väl gå för den här gången. :kär

Kerplunk skrev:
2139925 Okej, nu var det meningen att du skulle säga något snällt om att jag inte alls är gammal. :fatta! Hade tänkt ta dig i örat men så såg jag den söta lillkillen på avataren så det får väl gå för den här gången. :kär

Inget illa menat :pannkyss
Ja den ja, lite smör gör underverk ibland :hihi

Ser att Jona har gått på lördagsskiftet i Bregottfabriken igen.....verkar ju gå bra denna lördag också :hihi

Kapten Blåskägg skrev:
2140038 Ser att Jona har gått på lördagsskiftet i Bregottfabriken igen.....verkar ju gå bra denna lördag också :hihi

Det går jämt bra för mig polarn :mattias
Du vet ju själv vilket flyt jag har med diverse saker :rofl

herge skrev:
2138978 alla polare gör annat ikväll så nu sitter man här och tokläser sporthoj.com istället :) (inget fel i det alltså) Vad fasen ska man göra med fredagar som denna? Supa ner sig i sin ensamhet? Kolla på en film i sin ensamhet? Ja va f*n!

Man kan ju porrsurfa. :3freak

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!