Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
bmwjohan skrev:nej jag vill inte legalisera fortkörningen för då skulle det bli totalt livsfarligt i trafiken eftersom att många inte behärskar höga farter. det är just bara det att jag tycker att det är så sjukt man får högre straff för att man ökar riskerna för att en olycka ska hända(fortkörning) än om man verkligen orsakar en olycka(och håller laglig fart)
helt sjukt att killen som körde på din farsa inte fick något straff. dett är ju ett klockrent exempel.
Ja, tyvärr har ju politiker och polis gemensamt beslutat att fortkörare och skattefifflare är samhällets grövsta fiender. Så länge man kör i laglig hastighet är allt tillåtet

Japp, men jag är inte sur för det inte, det var ju bara trevligt att bli uppringd av en främling som säger att ens farsa har blivit överkörd, samtidigt som man hör morsan skrika "men gör nått då, det är ju blod överallt" i bakgrunden...

Och förutom att hans ena öra skrapades bort, att han inte har någon känsel i pannan, bröt en del ben i kroppen och fick småblödningar i hjärnan som gjorde att han förlorade sitt flygcert var det ju inte så farligt...