Vad för MC?

Hjorthn

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
Ingen än
Tja! Jag skall precis till att börja med A-kortet, så jag undrar då vad det finns för mc som skulle kunna passa mig. Jag är nämligen 1.95 lång. Jag har kikat runt på lite hojar, men jag vet inte riktigt vad jag kan leta efter. Har testat några, men de har varit infällda i tanken och det funkar inte, iaf inte dem jag testat. Jag vill iaf ha en maskin på minst 600cc. Det bör helst vara någon form av landsvägscykel, custom eller sport. Ingen offroad. Priset jag tänkt mig är 20-35k. Sedan vore en försäkring i rimlig prisklass trevligt.

Jag har kikat runt lite på forumet, men jag har inte hittat något som jag fått hjälp av. Kanske har jag inte sökt ordentligt.

Tack på förhand.

Last edited:
Hjorthn skrev:
Tja! Jag skall precis till att börja med A-kortet, så jag undrar då vad det finns för mc som skulle kunna passa mig. Jag är nämligen 1.95 lång. Jag har kikat runt på lite hojar, men jag vet inte riktigt vad jag kan leta efter. Har testat några, men de har varit infällda i tanken och det funkar inte, iaf inte dem jag testat.

Tack på förhand.

Det finns tonvis med trådar om detta ämne !
Sen kanske du ska skriva vilken typ av hoj du e ute efter !

// TOK :fyllisar

Klicka på "sök info" högst upp på sidan och skriv t.ex "nybörjare" eller nått för att söka :tummenupp

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8