racermasen
Ny medlem
Som rubriken säger, vad åker man på för böter om man skulle råka fastna i en kontroll under teskörningen? Menar altså med en banpreppad hoj 
Någon som vet?

Någon som vet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och det hela slutade med att jag skruvade dit det mest nödvändiga och körde en liten runda![]()
Bötesbeloppen läggs inte på hög utan man betalar det bötesbeloppet som är det högsta. Vanligtvis brukar man bli tvingad att glida in till besiktningen i samma veva.
Olovlig körning skulle det inte bli för att vi snackar inte om en motorcykel som förvandlas till en lastbil eller så, det skulle snarare bli så att man framför ett oregistrerat/felregistrerat fordon vilket i sin tur kan innebära återkallat körkort.
Så blev du säkert inte ens stoppad, efter all möda?![]()
![]()
Hehe blev ju inte det. Men nu har jag koll på att allt funkar inför åsen nästa helg![]()
Kul för dig!!! Själv har jag halva hojen isär plockad och delar som saknas och inte ens skickade än för att få ihop den![]()
Är ju över en vecka kvar![]()
Jag fegade faktiskt ur och skruvade bort det avgas jag monterat under vintern och la tillbaka samma MAP jag körde på förra året... Vill köra på premiären och inte skruva![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |