Vad fän har ni för hobby?

Seriöst så brukar jag spela lite five-a-side fotboll en gång i veckan med lite löst pack. Bra motion iaf, med det tempot vi kör.
Gillar att skruva, meka & bygga med grejer också, men det kräver en annan typ av inkomst för att finansiera tyvärr.

RC racing.
En HBX stealth för lite rolig bashing och körning på utomhusbanan
hbx_stealth_a.jpg ,

och en LC Racing EMB-1H för mer seriös körning inomhus.
emb.jpg

Cyklar i skogen bland annat. Bland det bästa med det är att reserv- och slitdelar kostar en bråkdel av vad de gör till en mc man kör i skogen med.

När jag blir stor ska jag bygga båtar. Efter att ha letat runt lite på nätet så har jag kommit fram till att det verkar vara en av de mest asociala fritidssysselsättningar som finns. Vill man bygga en liten plywoodlåda som man kan hänga på en utombordare på som duger till att guppa omkring i och titta på fiskmåsar när solen skiner så verkar det som att man får vara beredd på att vika all ledig tid och pengar i fem år till att stå i sågspån och epoxiångor. Och så träffar man inga fruntimmer. På sin höjd är väl de människor som söker någon form av kontakt med en de gamla gubbar som ska envisas med att dra sig till minnes när de en gång 1963 seglade på grund strax bortom holmen, ja holmen där borta alltså, den norr om Johanssons brygga.

MTB, Triathlon, Löpning - Träning överlag alltså
Motocross - Samlar på blåmärken
TV-spel - Återhämtning från träning
Nätdejting - Singel sedan 6 månader, bra sätt att krossa det lilla självförtroende man har...

Eloge till TS för bra tråd! :tummenupp

Golf när ryggen tillåter.
Cykel på landsväg brukar gå från "Det här är så härligt!" till "Nu dör jag!".
PS4'an får jobba en del på kvällar och helger.

Project cars på PS4 med ratt och pedaler, onlineracing är svinkul!

Blir lite MTB ibland också samt en del träning på landsvägscykeln som står på en trainer.

Skaffa dig en gård med massa renoveringsbehov och ett par hästar så är saken biff.
Det finns alltid att göra :D Bekymmer om vad man ska göra med sina pengar finnes icke :fakta

Spelar skotsk säckpipa lite då och då. Annars gillar jag att pyssla med mekaniska saker och bygga/bygga om saker av metall. Senaste hobbyprojektet är smide :)

Spelar även en del datorspel, typ Fallout eller Skyrim :D

Skaffa dig en gård med massa renoveringsbehov och ett par hästar så är saken biff.
Det finns alltid att göra :D Bekymmer om vad man ska göra med sina pengar finnes icke :fakta
Jag har aldrig suttit på en häst men dom 3 vi har här hemma styr ändå ens liv totalt, det går inte att åka bort på semester med familjen för hästarna ska skötas titt som tätt.

Pysslar med geocaching och kombinerar det ofta med hojkörning.
Närmsta tiden och nästa sommar kommer jag dock ägna mycket tid till mitt garagebygge.

Last edited:
På vintern kör jag snöskoter. Har inte så många intressen.

På vintern kör jag snöskoter. Har inte så många intressen.

+1 på den.
Kör en gammal mxz 800 x från -08.
Lite nerdrevad och med 44'a matta hänger man fortfarande med polarnas 150' pix maskiner. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT