Vad dricker du just nu?

• Thread starter Thread starter KIRE
  • Start date Start date
Inget o grogga me.. så de få blir en tallrik hallonkräm me sprit.. sen e de bara o äta me sked.. :tummenupp

Maverick skrev:
Inget o grogga me.. så de få blir en tallrik hallonkräm me sprit.. sen e de bara o äta me sked.. :tummenupp

haha låter kalas.... förra veckan hade jag inget att blanda på så det blidde yoghurt å mjölk... det var inge vidare...

Nu är det dock ett glas vin som gäller, sedan går vi på biran, å antagligen blir det dunschen oxå =)

:yoparty

hållundan skrev:
haha låter kalas.... förra veckan hade jag inget att blanda på så det blidde yoghurt å mjölk... det var inge vidare...

Nu är det dock ett glas vin som gäller, sedan går vi på biran, å antagligen blir det dunschen oxå =)

:yoparty

Mjölk e ju klockrent.. minst hälften av alla mina groggar bladas me mjölk.. o resten me sprit.. :D

Maverick skrev:
Mjölk e ju klockrent.. minst hälften av alla mina groggar bladas me mjölk.. o resten me sprit.. :D

Tjohoo! Va på systemet förut. Bidde en stor flaska Kahlu'a, 7:a renat o 4liter röd mjölk på konsum Nu blir de groggar tajm!! :banana Skulle haft lite mandel likör(orgasm) me..
Kommer hit lite folk snart o trashar sönder min lägenhet :yoparty hmm..ska man städa innan??
Sporthoj rockar!! Kändes skönt o kunna lätta lite på hjärtat efter en go grogg:hej

Maverick skrev:

ja visst mjölkdinkar är super, bara man inte tar med yoggin som jag gjorde... Det blir så lsäkig konsistens... Å blandar man inte med jämna mellanrum så skär det sig å spriten å yoggin blir till olika skikt.... vilket inte är så mumma...

Nu är det som sagt dock vin som gäller....

Rödtjut jojatackarja...

:fyllisar

watson skrev:
Alkoholfri glögg och när regeringen kommer hem så vågar jag nog öppna whiskyn.... :banana

/FW
Alkoholfri? Är du tokig kvinna? :D
Här dricks det både glüwein och hederlig svensk starkvinsglögg.
:tummenupp

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...