Vad betyder ditt alias?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vissa heter väldigt udda saker, vissa heter sina riktiga namn. Vad har ditt alias för betydelse?

Mitt alias påminner lite om mitt namn och jag är lite av en arbetsnarkoman som gillar att tjäna pengar. :D Har haft det smeknamnet ett par år och det har utvecklats till Monkey utav Monika Vs Money.....:tungan
Använder ni era alias privat också eller bara här på sporthoj?

Så berätta varför ni heter vad ni heter! :tummenupp

Det här är en tråkig tråd, men bara för att du är tjej kommer du få massa svar. en del kommer till o med vara roliga, men det hjälps inte. Tråden är tråkig

;)

Det här är en tråkig tråd, men bara för att du är tjej kommer du få massa svar. en del kommer till o med vara roliga, men det hjälps inte. Tråden är tråkig

;)

nejnej, DU e tråkig för att du har ett tråkigt alias! :tummenupp Men du får gärna hitta på nån rolig lögn om det, spelar ingen roll för mig......:D

jo lite synd äre ju men ja jag går under namnet Lill-Erik även till vardags :D

nejnej, DU e tråkig för att du har ett tråkigt alias! :tummenupp Men du får gärna hitta på nån rolig lögn om det, spelar ingen roll för mig......:D

Jag är lite avundsjuk på Stålmannen. Hans riktiga namn är jättecoolt, ni vet namnet han hade på Krypton, Kal-El.
Nu ska jag byta nick till något liknande.
Så snart heter jag Kall-Öl.

Mitt nuvarande nick är lika tråkigt som den här tråden.
Men eftersom du är tjej så försökte jag skriva något som är roligt.

Mitt efternamn.. så roligt e det, tror det bara var du dollar flickan som tänkt igenom det hela!
Har du mycket pengar?
Skall vi gifta oss?
Ligga?

Jag ville ha ngt feminint som speglar min personlighet, Lady var upptaget så det blev Queen istället...

Mitt efternamn.. så roligt e det, tror det bara var du dollar flickan som tänkt igenom det hela!
Har du mycket pengar?
Skall vi gifta oss?
Ligga?

ja har massor me bengar, kan göra mer om du vill ha. vad ska ja skriva på pappret? kronor, dollar, euro, zloty? :P:D o ja har rätt tråkigt.......e trött o detta va d enda ja kunde komma på.....:D :D

Blev bannad så många gånger att jag var tvungen att regga om mig och förra nicket: "Maverick_750RR" var då upptaget men eftersom alla andra här skrev bara "Mavve" så blev det som det blev.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti