Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Silvervargen skrev:R1 -99, 44 år, kk sedan -77 och bor utanför Jönköping, 5200 kr hel/helår.
Din skit!Silvervargen skrev:R1 -99, 44 år, kk sedan -77 och bor utanför Jönköping, 5200 kr hel/helår.
HAN ville inte det! Skämt åsido: 28 skadefria år var ett bra argument.daemon skrev:Hade du sex med säljare för att få sådan bra försäkring? Man bara undrar?![]()
Frågan är om jag inte hellre fortfarande är ung och färsk men betalar lite mer i försäkring..Silvervargen skrev:R1 -99, 44 år, kk sedan -77 och bor utanför Jönköping, 5200 kr hel/helår.
Kleiv skrev:R1 -04 bor i Göteborg, vart av med körkortet nyligen, 28 år gammal helförsäkring 3560kr i månaden, jag kan ställa av och på hur mycket jag vill utan att göra mig skyldig till något brott och den grejen utnytjar jag till fullo, ganska jobbigt i början men nu så är man van, kostar bara 890kr i månaden avställd så min kostnad i månaden blir ca 1500kr. Tycker inte det är så farligt, min bil kostar 1760kr i månaden och den kostnaden är konstant dvs den är påställd året runt, så den blir dyrare att äga för hojjen använder man ju bara på sommaren.
har du myntat det ordettwinner skrev:,är du bekant med uttrycket "Sugkrona" ?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |