Vad beställa för personlig skylt?? (förslag)

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
Jag skickade en begäran på personlig skylt till "femman" -MANLIG. Men det känns inte helt rätt, även om jag är manlig. Har ni några bra tips på andra ord som speglar ens personlighet?

Jag ville ha SINGEL men den va upptagen, men det kanske finns några roliga synonymer, eller ord i komb. med bokstäver som förkortar något skoj =)

Skylten ska sitta på en bruksbil. I dagsläget en Bmw M5 touring.. Men den ska ev säljas, men det ska bli nån busbil så att säga.

Vill ha en "catchy" skylt som folk retar sig på enormt när jag bränner bussfil, eller liknande...

:D

Rigge skrev:
0OD00O... polisen kommer få svårt att se vem du är
Hahaha, den va bra, värd att tänka på. Perfekt även för de som vill kolla upp mitt reg nr när man göra fula omkörningar!

:hihi

IronMike skrev:
Jag skickade en begäran på personlig skylt till "femman" -MANLIG. Men det känns inte helt rätt, även om jag är manlig. Har ni några bra tips på andra ord som speglar ens personlighet?

Jag ville ha SINGEL men den va upptagen, men det kanske finns några roliga synonymer, eller ord i komb. med bokstäver som förkortar något skoj =)

Skylten ska sitta på en bruksbil. I dagsläget en Bmw M5 touring.. Men den ska ev säljas, men det ska bli nån busbil så att säga.

Vill ha en "catchy" skylt som folk retar sig på enormt när jag bränner bussfil, eller liknande...

:D

VILLIG är ledig, och är ju ungefär samma som SINGEL

SLUT finns ju också...och då tänker jag inte på den svenska betydelsen :) Borde ju gå att få det godkänt.

Last edited:
IronMike skrev:
Klockrent, myycke bra förslag :hihi :rofl

welhung ....inte rättstavat, men folk fattar nog :tummenupp

Gjorde en edit i mitt förra inlägg innan också...men du missade nog den.

Socrates skrev:
welhung ....inte rättstavat, men folk fattar nog :tummenupp

Gjorde en edit i mitt förra inlägg innan också...men du missade nog den.
Haha fyndigt :banana ..får beslutsångest redan nu. Men VILLIG var lagom rumsrent..det kan förknippas med många saker.

:tuttar

IronMike skrev:
Haha fyndigt :banana ..får beslutsångest redan nu. Men VILLIG var lagom rumsrent..det kan förknippas med många saker.

:tuttar

Ja, VILLIG är ju ganska rumsrent. Ska lura på någon mer, om jag inte somnar.

Socrates skrev:
Ja, VILLIG är ju ganska rumsrent. Ska lura på någon mer, om jag inte somnar.
Klockrent :tummenupp ..det går ju inte med t ex penis hora etc, men om man lägger till en siffra. HORA4, eller HOWRA -HOWRA är ju gotlänska för hora/prostituerad. Undrar vart de drar gränserna. HOWRA kan ju också tolkas som att man HOWRAR med en helikopter.

:va :va :va

Haha vore kul med "LEIFI P" (leifi plomeros)

:rofl

Annars kan du ju ha "NOERD" eller nåt i den stilen.

Fast du kan ju ha PILSK eller SUGEN.

Hade jag haft en BMW med en personlig skylt så hade jag nog valt, "PAJJAS" eller "YONIGGA". :hihi

morlock skrev:
Hade jag haft en BMW med en personlig skylt så hade jag nog valt, "PAJJAS" eller "YONIGGA". :hihi
Jävla surr om bmw ....måste man ha volvo 940 brukis som hojägare för att bli accepterad ?

:huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...