Vad behövs till en hemma"bar"

Men seriöst, egen hemmabar är väl ändå WT-varning.
Eller möjligen inte om man är 18.

Kombinerat cigarr- samt alkoholrum aka bar är det inget fel på, minst lika viktigt som ett garage på tomten. Om man gillar sprit och cigarrer men ogillar att umgås med patrask vill säga.

Kombinerat cigarr- samt alkoholrum aka bar är det inget fel på, minst lika viktigt som ett garage på tomten. Om man gillar sprit och cigarrer men ogillar att umgås med patrask vill säga.

Nu var det snack om en etta, dvs inget överblivet rum att dedikera.

Vill man ha bar hemma så är dom givna tillbehören Tribaltatuering, Adidas byxor, kamphund och rakad skalle.
Vill man ta steget fullt ut så finns det gamla tyska flaggor man kan dekorera väggarna med och krigsmemoria som tyska hjälmar och bajonetter samt replikavapen från hobbex.

Rom är ett måste och då väljer man givetvis inte captain morgan!
Jag rekomenderar istället Havana club reserva.

Du är inne på rätt spår, bar eller inte, det är ändå sponken som är det viktiga.

Vad ska man ha för grundsortiment?

Du är inne på rätt spår, bar eller inte, det är ändå sponken som är det viktiga.

Vad ska man ha för grundsortiment?
Jelzin, helst bag in box. Eller en Zaranoff om man vill lyxa.

Sen är det bara att fylla på med cola..

Nu var det snack om en etta, dvs inget överblivet rum att dedikera.

Vill man ha bar hemma så är dom givna tillbehören Tribaltatuering, Adidas byxor, kamphund och rakad skalle.
Vill man ta steget fullt ut så finns det gamla tyska flaggor man kan dekorera väggarna med och krigsmemoria som tyska hjälmar och bajonetter samt replikavapen från hobbex.

Men han kan väl för fan göra om hela lyan till bar :mad: Super han sig full varje dag så har han ju nära att gå hem också :tummenupp

Nej, att ha en egen bar tyder på att man är sofistikerad och har stil & finess! :fakta

1266495090784_w440_h330_s3.jpg
Ehhhh.
Hennes rattar har i mitt tycke både stil o finess.:slicka
Sofistikerad?
Who cares?
Det viktigaste är att den är ordentligt insupen:nicka

Last edited:
Ha ha ha,såg ju ut som en rysk postorderfru.

Hemma hos Markus. :fakta

Edit: Vad jag reagerar starkast på i den där bilden är furupanelen man valt att bekläda väggen med. Den enda byggnationen som kommer undan med sådant är en bastu, ingenting annat!

Last edited:
Hmm
Pattarna ser i mina ögon inte ryska ut.
Lowarrior=Pattpolis

Han som bor där slog på stort och hade en liten "shopping-frenzy" på nätet efter en blöt fredagskväll. När han kollade sin internetbank dagen efter insåg han att han precis beställt sprit för 10.000:- från www.vinsajten.se och dessutom köpt en fru från Ryssland och ett par nya tuttar åt henne från någon annan sajt som han sprang på i jakt på de där freCka prydnadssvärden som han slutligen beställde från polska e-bay.

Back on topic:

En bar ska innehålla:

* Vodka
* Tequila
* Enklare rom, såväl ljus som mörk, att blanda drinkar med.
* Lagrad mörk rom, gärna Plantation Rum från Barbados. ( I mitt tycke väldigt prisvärd och bättre än många dyrare romsorter.)
* Valfri whisky för de som "bara vill ha för att" eller att blanda med.
* Smarrigare single-malt, personlig favorit: Lagavulin 16yo
* Cognac
* Sambuca
* Xanté - ok, fjollig men god
* Jägermeister
* Öl - men det kanske vi hellre räknar till kylskåpsvara? Tuborg eller Staropramen Premium
* Champagne

Nu är det helg, skål! :fyllisar

(Sidenote: Undertecknad och flickvän letar hus i Tidaholm (ja, jag är inflyttad och hamnade här av alla dj*vla ställen (men jag trivs ganska bra, mysigt ställe.). Valmers skulle trivas här, mycket fjortisar och alla spelar Eddie Meduza. Till saken, var och vartannat hus har en bar... ...och det finns nog fler raggare och raggarbilar här än någon annanstans i Svea rike.)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon