Vad behöver jag för olika medlemskap osv för träning?

det kan vi göra ;)

kolle kan man inte lita på, han håller aldrig vad han lovar. nä men vad är det du behöver hjälp med?

App app app... För att skriva hur det går till med ställen så måste det sitta ihop med dragkedja, ev. dubbla...
det kan vi göra ;)

kolle kan man inte lita på, han håller aldrig vad han lovar. nä men vad är det du behöver hjälp med?

Även om kanske inte planerar att tävla i det här skedet tycker jag tveklöst att du ska vara med på ett av träningslägrena i vår och sitta med på en av Baretts licenskurser. Sitt med och lyssna på allt som sägs.

Sen är det ju upp till dig om du blir inbiten, löser ut licens och börjar tävla eller inte!

Mycket är ju rena säkerhetsregler på licenskursen som många skulle behöva veta som inte tävlar / bara tränar.

Edit: Undra om inte min polare köpte en vit Honda 450 av dig för ett par år sen förresten???

Kan stämma haft 3st hondor...
När hålls det i år och var?

Högst sannolikt på alla läger som kommer att hållas + tillfällen efter behov. Valborgslägret i Örebro kommer ju högst sannolikt bli av i år igen och då kommer det att vara kurs. Men det kan mkt väl bli fler läger eller andra tillfällen oxå. Men precis som Micke skriver är det lika bra att ha gått kursen oavsett om man tänkt tävla eller inte. Kurserna kostar som regel inget extra utöver lägeravgiften.

OM man nu får för sig att tävla senare så är det ju synd om inte det är möjligt pga. den lilla detaljen att det inte hålls en kurs just då. Och även till träning så är det god idé att ha koll på den säkerhet och allt annat kursen innehåller.

Prenumenera på nyhetsbrevet på Supermotosweden.se, därifrån sprids den mesta info. Givetvis dyker det mesta upp här oxå, men då är det lättare att missa.

Körde med 14-45 med 6 växlad SMR låda. Dock så orkade den knappt varva ur, men det var ju en 450 så det kan ju fungera för en 530.

På min nya 450 med 5 växlar kör jag 14-48 och det räckte precis innan den varvade ur på Linköping. Dvs 14-48 funkar överallt :)

Medlem i svemo klub, gäller det på alla banor och tillfällen?
Vad brukar medlemsavgiften ligga på ungefär?

300kr/år kostar det i tex teknis motor club (örebro)
brukar ligga runt dom pengarna i dom flesta klubbar

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...