vad bör man betala för en ny hoj?

Bingo skrev:
Ja du vågar vänta tills hojen står där. Och självklart kan du pruta ner en del. Ditt problem är att du är för angelägen och säljarna märker det. Ta det lite lugnt så sparar du några tusenlappar.

jo det är nog så ... ögonen lyser som på ett barn på julafton när jag ser en grön ninja. De märker säkert att jag skall ha en grön ninja till vilket pris som helst.

Jag vill ju inte riskera att stå där till sommaren utan hoj. Men jag väntar nog lite då tills den står i butiken och är de slutsålda så får det bli en 04 istället för en grön hoj skall jag ha.

brinckis skrev:
Nä jag förstår det men vågar man vänta tills hojen står där. Jag måste ha hoj till våren, jag börjar få abstinens.

Säljs nya modeller ut direkt? Eller är de svårsålda som alla andra sporthojar?

Gå in i en mcbutik och titta ! Det står väl nya nollfyror där idag va ? Det finns till och med nya nolltreor. Men visst är det en chansning om du är ute efter just en viss modell med en viss färgsättning.

E22 skrev:
Du låter bara som en löjlig barnrumpa när du nu påstår att det inte går att ändra i sin profil,för att efterapa & förlöjliga sig på någon annas bekostnad.
Har du något otalt med mig kan vi ta det på mer passande forum...

förstår inte vad du jagar upp dig för.

Jag har aldrig påstått att man inte kan ändra sin profil. Vad mer en en lik avatar har vi? varför känner du dig förlöjligad?

Kawwa skrev:
Gå in i en mcbutik och titta ! Det står väl nya nollfyror där idag va ? Det finns till och med nya nolltreor. Men visst är det en chansning om du är ute efter just en viss modell med en viss färgsättning.

det får nog bli en chansning .... så sparar man lite pengar till soppa ...

brinckis skrev:
förstår inte vad du jagar upp dig för.

Jag har aldrig påstått att man inte kan ändra sin profil. Vad mer en en lik avatar har vi? varför känner du dig förlöjligad?
Bara med tanke på din tråd..
Ååå jag har sagt att vi tar detta utanför...anser inte detta vara mc relaterat..

köp en hoj billigt nu på hösten och få ett bra inbytespris för den när du köper din 05a ! där kan du nog spara mer pengar än vad du får i prutmån!

se till att baka in lite goa tillbehör i priset med en gång! vet att det är där dom har den stora marginalen du får lätt slipon och kläder för riktigt bra priser om du har köpt en helt ny hoj!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT