Vad önskar ni er till jul?

Inget som varken du eller jag förmodligen skulle märka nåt av, ärligt. Hade du nuppat en porrstjärne brud och inte vetat att hon var det hade du garanterat inte "märkt nåt", skulle jag tro.

Lite snö skulle inte sitta helt fel så man kunde dra ut och sladda, längtar verkligen tills den kommer :tummenupp

Lobo Gixxer skrev:
2674399 Utveckla gärna varför inte.

Hmm, nä jag avstår. Jag tror inte du är i närheten av att ha samma värderingar/tankesätt som jag. (DU 33 år och har A.C.A.B under din avatar!)

Jag önskar mig en kram från min dotter.
Och en puss från min Fru. :kiss
Det räcker för mig. God jul på er. :)

Själv så har jag önskat mej ett skinnstäl och en ny hjälm.. men jag får nog inget av dom sakerna..min mor vill inte bidra med någonting som har med mc att göra..hon gillar inte det..

GOD JUL PÅ ER ALLA:tomten

Ivul skrev:
2674880 Palla begagnat skit.
Man vill ju ha en period med inkörning och en massa service. :D

WORD
Helst vill man ju ha nya fräscha grejer! Det funkar med lätt beggat. men nån gammal jävla volvo,:näsblod Nylackad med tonade rutor som har gått 40k mil, NEJ TACK!

enkelt...

AKRAPOVIC RACING & EVOLUTION EXHAUST SYSTEM, eller...Turbo...:va

exhaust_photo_hi-res.jpg

:hojraket

Dominator-Rocks skrev:
2674348 Är det bara jag?:confused: Eller finns det fler pöjkar som skulle vägra att stoppa snoppen i en porrstjärna!?!?

Inget ont om porr (Det kan va Nice) men jag har faan ingen lust å ha sex med en porrskådis :zpy

Är det bara jag som tycker så??

Edit: :rolleyes: vart visst lite OT

Jag vill ha en ny ball "Cross" hjälm! Ballare en hjälmen jag har idag http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=136812 går ju knappast att få men jag vill som sagt ha en cross variant till sommaren!

Några förslag?
Bara för du inte fått äran av att få göra det.. Dom är också vanligt folk, MER UTBILDADE vanligt folk... :tummenupp

Själv vill jag ha en båtkontainer med däck i hjulklapp..

Dominator-Rocks skrev:
2674820 Hmm, nä jag avstår. Jag tror inte du är i närheten av att ha samma värderingar/tankesätt som jag. (DU 33 år och har A.C.A.B under din avatar!)

Så jag skulle ha sämre värderingar och konstigt tankesätt pga av det eller? :va

NR1.Att familjen får va friska och krya.
NR2.Att man bakbinder armarna på alliansens ledare och ger dom en jävla rövklåda.

Maffan skrev:
2675016 Bara för du inte fått äran av att få göra det.. Dom är också vanligt folk, MER UTBILDADE vanligt folk... :tummenupp

Äran? Skulle det vara en ära................

Vanligt folk med xxxxx utbildning:rofl

Either så har du :fyllisar eller så får du aldrig :ligga :D

Äsch jag lägger ner nu!(uppmanar er andra att göra det me´) vi pajar tråden med en massa OT "porrsnack"!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa