Vad önskar du dej i julklapp?

Fred på jorden, fulländad nanoteknologi och heroin som inte är beroendeframkallande eller farligt.

Jag önskar att jag får vara frisk o kry. (så att jag kan fortsätta träna o slippa tvångsligga på sofflocket) :brinnerup Tackar...tackar...!!!

Lilla_Tingeling skrev:
Att det snöar på julafton, att jag får vara lycklig och frisk, kärlek. Å så gärna en flaska Baileys, en trisslott me stoooor vinst på, ett varmt duntäcke, en mysig kille. Sen är jag mer än nöjd. :tomten

// Lena

För 2000 spänn så ger jag dig ett paket filmjölk, en alvedon och 2 liter finker och en bingolott och KalleNorton och även lite sprutgrädde. Vad säger du?

önskar mig denna i julklapp :tummenupp
2835.jpg

En fettsugning
En flaska Absinthe
20+ året runt
Ny bostad!!
En uppstoppad talgoxe
...och att projektorlampor fortsättningsvis kostar max 100 spänn!! :yoparty

Jag vill ha fred på jorden & en bazooka!

Även oändligt liv, osynlighetsmantel & lera.

Realistiskt sett så är det nog ingen idé att önska sig sånt man verkligen vill ha. Typ ny hoj, resor etc... Men det hade ju inte varit fel! :)
Då är det bättre att satsa på att hitta på saker med dom man tycker om - hellre än massa saker man egentligen inte behöver.

Nöjer mig med om det kunde bli en bra jul, lite nackmassage, MASSA godis och mysigt sällskap i soffan.

...................och en hejdundrandes tomtefest på Juldagen :fyllisar

Luckygirl skrev:
Nu är det som sagt snart julafton :tomten
och det årliga problemet är här: Vad ska man köpa? :confused:

Skulle uppskatta lite hjälp med detta!

Så spriiid era önskningar här så kanske tomten kommer till er oxå!!

:tomten :tomten :tomten :tomten :tomten :tomten :tomten :tomten

hmm har väl en önskan det rä väl att du ställer upp som Paraply flicka för din favorit Gotläning/göteborgare nästa år :krama

sen skulle ju inte ett nytt skinnställ ett par däcksvärmare lr någar par däck sitta helt fel heller problemet är ju att man är så hoj skadad så jag öskar mig fan inget annat

men tjejen får väl nått fint som vanligt :tungan

Jag önskar mig. Ett nytt fram däck till min ninja.. :) Och två nya däck till xt.. :tomten

Cathy skrev:
Nöjer mig med om det kunde bli en bra jul, lite nackmassage, MASSA godis och mysigt sällskap i soffan.

...................och en hejdundrandes tomtefest på Juldagen :fyllisar

Tomte fest blir det hos mej som vanligt brukar va det varje år av någon andledning här hemma hos mej :va

och nackmassagen får du väl komma och ta för dej av bara men du har ju ingan problem med killar som stälkler upp väl katten :tungan

Gottis skrev:
Tomte fest blir det hos mej som vanligt brukar va det varje år av någon andledning här hemma hos mej :va

och nackmassagen får du väl komma och ta för dej av bara men du har ju ingan problem med killar som stälkler upp väl katten :tungan

Blir tomtefest här ute på BYGDEN oxå! :fyllisar
Fast i år har dom fixat tillstånd, så man får inte ta med sig eget dricka den här gången.... :gnissla
Förra året missa dom den detaljen och för att rädda festen så lät dom folk ta med eget - gissa om alla kom överlastade med öl-lock och dunkar :D
Den festen spårade inte alls ur, fråga Mary... :rolleyes:

Nackmassagen kommer härmed inkasseras varje gång jag ser dej :tungan

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back