Vad åker vi på år 2009

Jaa själv har man då bytt upp sig!
P2050349.JPG

haha naerå kör samma gammla sak, dock fick jag ärslet ur vagnen och beställde nytt bakdäck idag

PA130172.JPG

Hämtade hem en ny ZX-10R för ett par veckor sen! Har åkt utan kåpor ett par år men kände att det var dags att ändra lite på det!

Bifogat

• zx.jpg
    zx.jpg
    57.7 KB · Visningar: 88
Last edited:
Jag funderar på en Blackbird detta år. För jävla trött på den där gamla skrangliga viffern...

Nu ska det bara vår nångång så man kan ge sig ut och provåka :gnissla

Tl 1000 R

Den här pärlan ska det åkas på. Köpte den i vintras så det har bara blivit små turer när det har varit lite torrt. Så jag längtar tills det blir lite väder. Har den inne på bikestop nu för lite omvårdnad i form av däck och byta lite vätskor.

Bifogat

• 20081212198_resize.jpg
    20081212198_resize.jpg
    105.2 KB · Visningar: 67
Den här pärlan ska det åkas på. Köpte den i vintras så det har bara blivit små turer när det har varit lite torrt. Så jag längtar tills det blir lite väder. Har den inne på bikestop nu för lite omvårdnad i form av däck och byta lite vätskor.

Snygg vattenbuffel på bilden... vart är hojen?! :D

Skämt å sido... Verkar finnas många fina hojar i trakten.
Hur organiserar vi upp åkande i sommar? Vore skitskoj att bli visad vägarna runt linköping då jag inte åkt här så mycket.

Hur organiserar vi upp åkande i sommar? Vore skitskoj att bli visad vägarna runt linköping då jag inte åkt här så mycket.

I Norrköping är det Lördagar kl 12.00 på McOrvars i stockholmsrondellen,
brukar vara många från Linköping med där.

I Norrköping är det Lördagar kl 12.00 på McOrvars i stockholmsrondellen,
brukar vara många från Linköping med där.

Många kanske var att ta i i överkant. :) Vi brukar ta ett uppsamlingsheat på MAX vid gamla biltema för att sen åka i samlad trupp mot Peking. Det känns säkrast att var några stycken då man åker mellan städerna för att slippa vägpirater å annat... *ler*

Nu kliar det i hela kroppen att få ut och åka riktig motorcykel (läs Triumph)! Scooterkörningen ToF jobbet som jag pysslat med hela vintern dämpar bara suget måttligt....

// Johan

Om det är någon som har lust att åka hoj på Gotlandring så har jag en plats till salu gäller 29-31 maj

Uppackad och klar! Försöker hämta under veckan.

Bifogat

• CBR1000RR81_w800.jpg
    CBR1000RR81_w800.jpg
    47.5 KB · Visningar: 55
Last edited:
Vafan!!! har ni fått paketpris på hondorna eller..... har ni bara blitt gaaaaalna allihop???

Men för bövelen. Vi måste ju ha likadana hojar allihopa så vi hamnar i samma resonansområde. Det är väl enda sättet att överrösta ditt urgröpta flygplansmegafonljuddämparsystem.:rofl

(tror dock Mickes kommer att låta rätt friskt oxå)

Dämparen är faktiskt hela 200mm lång, 104dB vid 6000 kommer låta mjukt och fint :cdevil

Bifogat

• 0800210-fd.jpg
    0800210-fd.jpg
    51.9 KB · Visningar: 48
Jag funderar på en Blackbird detta år. För jävla trött på den där gamla skrangliga viffern...

Nu ska det bara vår nångång så man kan ge sig ut och provåka :gnissla

Jag säljer min VFR-00!
I år blir det antingen Kawwa Er6-n -09 eller Yamma XJ6 -09!
Vilken jag ska välja har ni möjlighet att påverka!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman