Vad åker ni på nästa säsong ?

Trodde inte ens du var i mellanregistret på varvräknaren :D

jag slår av när det börjar låta så där otäckt högt om motorn :huvet

björn

det går nog inte att trimma en kawa så mycket som behövs för att hänga med.. :tungan

köpte mig en gsxr 1000 för ett tag sen.

ähh det är ju allmänt känt att zx10:or äter Suggor till frukost, blev ju skraj att du köpt en sån där snabb yamma :D

björn

Last edited:
ähh det är ju allmänt känt att zx10:or äter Suggor till frukost, blev ju skraj att du köpt en sån där snabb yamma :D
Lika bra att du vänjer dig vid den här synen (minus bromljus) till nästa säsong :tungan

20071129_2.jpg

blir lite åka för mig nästa år faktiskt..... :)

har en mjp kittad honda rs125r som kommer rulla med honda standard komponenter utom kitkolvar å hårdare fjädrar.....

åsen få jag se om vi hinner bygga klart min "riktiga" cykel å testa lite nästa säsong:tummenupp

det vassare hembygget skulle behövas då jag snart bör vara ikapp torkel med mina 92kg:yoparty

kan man inte få 125 tungvikt?????:D

Då jag inte fick köra Ducatis Desmosedici i NSB :tungan kommer jag att köra Honda nästa år.
Kör i alla fall SM-deltävlingarna i Superstock 600 med en CBR600RRRRRR...

Hoppas på att få köra något ERF oxå. Om någon vill ha mig med.

Risken är stor men till och med jag borde kunna köra hyfsat fort på nya hojen :)

ähh den där saken ställer du väll bara in tiden du vill åka på eller ev numret på föraren du vill vara före så fixar väll skramlaha:s "ecu-superduper-fuck-all-sukkas-get-me-fast-now-cpu" (tm) att hojen själv grejar det. Du kan lugnt luta dig tillbaka och ta en grogg medan vi frenetiskt kämpar bakom våra kåpglas. fusk är bara förnamnet :huvet

björn

om du ser en svart gsxr passera snabbt förbi just DIG så kan det vara jag obs inom sthlm området. :)
svar på topicen: gsxr alla dagar gata även bana 08. :)

ähh den där saken ställer du väll bara in tiden du vill åka på eller ev numret på föraren du vill vara före så fixar väll skramlaha:s "ecu-superduper-fuck-all-sukkas-get-me-fast-now-cpu" (tm) att hojen själv grejar det. Du kan lugnt luta dig tillbaka och ta en grogg medan vi frenetiskt kämpar bakom våra kåpglas. fusk är bara förnamnet :huvet
Precis så blir det. Har ställt in den på en 59:a under första passet för året :tungan
om du ser en svart gsxr passera snabbt förbi just DIG så kan det vara jag obs inom sthlm området. :)
Vilken bana kör du på? ;)

Precis så blir det. Har ställt in den på en 59:a under första passet för året :tungan

phuu då kommer du få se dig frånåkt :D föreställ dig detta:

jag, du och flåtto (otto) ligger och känner på tempen i asfalten (börjar bra) in i esset tar sig flåtto om. Ur esset får du se mamma -gås från den sidan du mest kommer se henne...(bakifrån pucko). In i torparn missar fetknoppen bromspunkten… flåtto landar bort i hagen. Nu blir du helt hysteriskt rädd över att det ödet kan ske med din nya hoj! Alla fjolårets vurpor rullas upp och du åker genast hem och säljer hojen för en bättre beggad sne4:a som du ska göra till folkracebil

inte ett helt otänkbart senario :FU

björn

Last edited:
phuu då kommer du få se dig frånåkt :D föreställ dig detta:

jag, du och flåtto (otto) ligger och känner på tempen i asfalten (börjar bra) in i esset tar sig flåtto om. Ur esset får du se mamma -gås från den sidan du mest kommer se henne...(bakifrån pucko). In i torparn missar fetknoppen bromspunkten… flåtto landar bort i hagen. Nu blir du helt hysteriskt rädd över att det ödet kan ske med din nya hoj! Alla fjolårets vurpor rullas upp och du åker genast hem och säljer hojen för en bättre beggad sne4:a som du ska göra till folkracebil

inte ett helt otänkbart senario :FU

björn

låter inte helt otänkbart... Ska bli ett intressant 2008

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...