Vad åker ni på nästa säsong ?

Vill åka racer igen, om ett litet uppdrag löser sig så blir det nog så också :)
Annars blir det kantarellharv igen, d.v.s r1 04, fast lite uppdaterad i chassit så den inte blir lika pissig att styra runt.

N-TRADE RACING kommer som ni säkert redan vet att bli ett renodlat Kawasaki superbiketeam nästa år. Jag gör förhoppningsvis comeback efter skadan och byter från Honda till en ZX 10R -08 och Hasse fortsätter köra med sin grymma -06:a. Mer info hittar ni givetvis på www.n-trade.se/racing. Kanske blir det en Akrapovicpipa eller något liknande på ny-hojen också.

Alltså den där hojen... Det är inte skitsnack det där.. Fy va den växer och jag vill ha en. Hösten 2008 kommer jag gå i depån och leta objekt! :)

För mig blir det superbike igen och med samma gamla r1-07 plus en r1-08 ...
siktar på SO NM SM och kanske inhopp i Veidec om frugan tillåter nu när man ska bli pappa o allt ... fast SO garanterat!

// Niklas Sjöstrand SBK #38

Till nästa år så ska en R1-04 förberedas så den klarar några besök i lecahaven som erbjuds under REC.

Förhoppningen är att krascherna ska bli färre, för det är väl så det brukar gå när man skaffar fler ponnyhästar....

/Urban #129 TSK Racing

Det blir inget rejsande i varken rookie 600 eller 1000 nästa år som först planerat. Ändrade prioriteringar gör att jag lägger av helt, om det är för gott är väl bäst att låta vara osvuret.

Just nu så är det en Crecent och det verkar bli så nästa år med tyvärr :(

Iofs så haglar ju anbuden in och man har massa sytrningar att välja på... Mest i REC, men man får se om man har tid att köra med en liten bebis där hemma. 07 var ju inte så kul...

Annars så får man väl supporta Jonas i SBK eller DonQ eller nått så att man kan hänga i depån och snacka om hur snabb man hade varit om bara om....

Nä man skulle ha det som proffsen, kraschar man går man bara och hämtar nytt.

Ha...Ha...Då är ju du proffs! Du gick ju bara till Greven och hämtade ut ny kåpställning och kåpor på G-åsen i somras.:) Jag hoppas att vi får till några riktiga fighter i sommar:yoparty

här har det blivit så att en cbr600rr 07a har införskaffats för att... "göda döda"?:crash ska i alla fall köra i rokie 600 i år igen :)

För mig blir det superbike igen och med samma gamla r1-07 plus en r1-08 ...
siktar på SO NM SM och kanske inhopp i Veidec om frugan tillåter nu när man ska bli pappa o allt ... fast SO garanterat!

// Niklas Sjöstrand SBK #38

ööö va fan.. Nu får du dela med dig lite...:7peta

ööö va fan.. Nu får du dela med dig lite...:7peta

-ja va faan ... jag ska köra SO med all säkerhet, får se om det blir mer med tanke på att det är bulle i ugnen och storken levererar i maj ... ölkväll snart eller?

Får man lov att köra Ducatis Desmosedici D16RR i NSB/SO?

Nej. Ducati har varken brytt sig om att göra den homologisering som skulle krävas för att fastställa att det är en produktionshoj och som även krävs för tävlande här hemma i klasser för produktionshojar och dom kommer inte heller att tillverka så många så att dom skulle kunna göra den ändå.

Nej. Ducati har varken brytt sig om att göra den homologisering som skulle krävas för att fastställa att det är en produktionshoj och som även krävs för tävlande här hemma i klasser för produktionshojar och dom kommer inte heller att tillverka så många så att dom skulle kunna göra den ändå.

Bara att klassa ner sig och köra r1000. Kan den trilla in i ERF-reglementet kanske, eller är det prodhojskrav där som bas iaf?

Trajja förståss,men nån ny har man inte råd med så här i barntider:)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti