Vad åker ni på nästa säsong ?

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Samma standardmoppe (cbr600rr -06) men i ny klass:yoparty

Du skulle ju sluta. Jaja jag ska ju bara vara depåslav nästa år så jag kanska kan slava för dig en eftermiddag mot lite kaffe och öl.
 

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
jag ska åka på röva i mitt schnygga svarta latex skinnställ! :yoparty oså röda stövlar

sen kanske det blir en moppe också...
 

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Jäderfors (Sandviken)
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09
Fortsätter ett år till på -05:an (ZX6RR) då jag tyvärr är medveten om att det inte är i matrialet begränsningarna sitter än så länge.
Har gjort misstaget att kolla vad Don Q körde för tider med hojen innan och det finns massor av sekunder kvar att plocka..
 

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Ort
Linköping
Hoj
Hojlös
Och som vanligt ska man "sluta o fega" nästa säsong... :rolleyes:

Jag tycker problemet är att man tänker att fan nu har man åkt hela vägen till tävlingen, mekkat med att lasta i/ur, slå upp tält, väntat timme ut å timme, pyntat massa stålar osv, för att få köra några minuter: då är man jävligt oberedd att vurpa och kanske inte få åka mer :gnissla
 

sandstream

Guest
Fortsätter ett år till på -05:an (ZX6RR) då jag tyvärr är medveten om att det inte är i matrialet begränsningarna sitter än så länge.
Det där är en myt som fattiga förare brukar sprida och som ger dem tröst när de ser att alla andra köper nya hojar. Det är inget annat än en lögn och jag vet att du själv vet det innerst inne.

Ring nu upp banken och glöm inte att blodpudding är gott :fakta

Petjo Liljas Pro Superbike med extra allt :arsele ska gå NEC nästa år...
Den gjorde väl premiär på Anderstorp i endurance-sammanhang?
 
Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Det där är en myt som fattiga förare brukar sprida och som ger dem tröst när de ser att alla andra köper nya hojar. Det är inget annat än en lögn och jag vet att du själv vet det innerst inne.

Ring nu upp banken och glöm inte att blodpudding är gott :fakta

Den gjorde väl premiär på Anderstorp i endurance-sammanhang?

Jag måste hålla med här, det mesta sitter i materialet.

Jag själv skulle köra på min gamla r6 02 var det tänkt men helt plötsligt stod där en cbr 06 i garaget. Nu måste jag köra fortare helt enkelt. Se bara hur snabba de är i motogp och där kör ju alla nyare årsmodeller :)
 

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
Ska göra premiär på en cbr 600rr-03. Första året med racehoj så ribban ligger lågt.... Hoppas på mycket träningar och ev nåt race om man får upp lite tempo.

Mycket puts och ny lack och lite godis i vinter så någon vurpa vill jag inte vara med om...

( har hört att alla vurpar förr eller senare... hoppas på senare....:rolleyes:
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
I knew it! :D

Själv så ska jag fortsätta och harva i R600 på samma R6-05 som förra året. Och som vanligt ska man "sluta o fega" nästa säsong... :rolleyes:

det är så jävla nice att man inte är själv kvar utan talang :D men nästa år ska jag med sluta fega och låta kawan sträcka ut :rolleyes:

björn
 

P@trik

#16
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
race
Jag tycker problemet är att man tänker att fan nu har man åkt hela vägen till tävlingen, mekkat med att lasta i/ur, slå upp tält, väntat timme ut å timme, pyntat massa stålar osv, för att få köra några minuter: då är man jävligt oberedd att vurpa och kanske inte få åka mer :gnissla

Nä man skulle ha det som proffsen, kraschar man går man bara och hämtar nytt.
 

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
N-TRADE RACING kommer som ni säkert redan vet att bli ett renodlat Kawasaki superbiketeam nästa år. Jag gör förhoppningsvis comeback efter skadan och byter från Honda till en ZX 10R -08 och Hasse fortsätter köra med sin grymma -06:a. Mer info hittar ni givetvis på www.n-trade.se/racing. Kanske blir det en Akrapovicpipa eller något liknande på ny-hojen också.
 

Bifogat

  • 2008--kaw-w- akrapovic.jpg
    2008--kaw-w- akrapovic.jpg
    116 KB · Visningar: 86

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Jag fick ett inbetalningskort på 3350 kr från SVEMO idag gällande A-licens Roadracing så det blir iaf klassbyte =) Hojen ser dock ut att vara kvar..... åtminstone lite till. Blir kul att möta Håkan och DonQ på tävlingarna i sommar.
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top