Vad är värre än maginfluensa?

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Jo, det kan jag berätta: Maginfluensa och ryggskott!!! Har varit sängliggande i två dagar med feber och värk. :sjuk Men smärtorna när man betraktar insidan av toastolen samtidigt som man inte kan kröka ryggen...det är obeskrivligt!!! Ska skjuta den personen som smittat mig... :machinegu

Uuuhu...stackars dig!

Men det finns mycket som är värre, fast inte just under de minutrarna som du beskriver... Du blir bra snart!

Det det lät inget alls vidare :( Särskilt inte i 6:e månaden.

Hoppas du frisknar till snart. Drick kamomillte.

berggren_martin skrev:
Det det lät inget alls vidare :( Särskilt inte i 6:e månaden.

Hoppas du frisknar till snart. Drick kamomillte.

Eftersom hela familjen är ute och kör cross får jag själv försöka ta mig nerför trappan och fixa lite té... Jag är så slut att jag fick ligga ner på köksgolvet när jag klädde på barnen..Tur att ingen såg mig..*S*

exiteme skrev:
Eftersom hela familjen är ute och kör cross får jag själv försöka ta mig nerför trappan och fixa lite té... Jag är så slut att jag fick ligga ner på köksgolvet när jag klädde på barnen..Tur att ingen såg mig..*S*

Äh, vila är aldrig fel :D

Krya på dej!

Det kunde varit värre - nageltrång och brutet båtben dessutom och rabies och... :näsblod

Tänk så mycket bättre allt känns när du blir frisk igen! ;)

exiteme skrev:
Jo, det kan jag berätta: Maginfluensa och ryggskott!!! Har varit sängliggande i två dagar med feber och värk. :sjuk Men smärtorna när man betraktar insidan av toastolen samtidigt som man inte kan kröka ryggen...det är obeskrivligt!!! Ska skjuta den personen som smittat mig... :machinegu

Fy fan... det kan inte vara kul på en endaste fläck det inte :( :död
kan.. nästan.. relatera till det... Man gör i princip ALLT för att inte behöva hulka.. fy fan... :( (hmm... börja och sluta med fy fan... sveriges största ordförråd är inte mitt ordförråd!)

Stackare, har precis blivit botad från mitt ryggskott och fick flunsan efter det men att ha det samtidigt OCH vara gravid, Det kan bara bli bättre.

Noice, Det är inget att tycka synd om, det är själv förvållat, haha (Lär dig dricka mindre så slipper du det)

jävligt

exiteme skrev:
Jaha och jag som tyckte att jag hade jävligt maginfluensa och ryggont!???och huvudvärk " vem har sagt att det skall vara kul alltid" eller man ska ha det jävligt ibland för att uppskatta när man har det bra? :confused:

Hjärtinflamation är värre! fyfan har haft det 3 gånger och dog 1 av gångerna.

:D Nej..... vet inte ens om det finns...

Krya på dig!

Tradans tradans Eva :(

Säg till om Kungen i hemmet får ryggskottmed igen så kommer jag ner o städar o byter bjöjorna som skall bytas :tungan

Tar med lite glass så vi kan festa rejält sen :rock

Mavve skrev:
Tradans tradans Eva :(

Säg till om Kungen i hemmet får ryggskottmed igen så kommer jag ner o städar o byter bjöjorna som skall bytas :tungan

Tar med lite glass så vi kan festa rejält sen :rock

Vi flyttar i april och sen blir det grillfest varenda kväll. Dessutom så finns det sängplats att sova över... :tummenupp
Men har du inget att göra om dagarna, så kom ner och hjälp mig flyttpacka. Finns inget tråkigare. I utbyte får du riktig himmalagad maud som den trinda husmodern lagat :brinnerup

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT