Vad är trim?

Oddjob..ta djupa andetag...blodtrycket..iiiinte bra att stressa :pannkyss

RF...gå kvar i skolan ett par år till...och sedan ett par till efter det...och det är innan du ens tänker på gymnasiet. :pannkyss

RF_Racing Om jag vart du skulle ja be Swedie ta bort ditt konto aldrig mer gå in på sporthoj någonsin!!!
Snälla du har gjort bort dig totalt o du fattar verkligen inte när du ska sluta!

Såg att Någon skrev också att man åka snabbare än ljusets hastihet.
Inte riktigt sant.
Dom har därimot upptäckt partiklar som heter tachyoner.
Som dom säger ska röra sig snabbare än ljuset.
Men det har inget med att göra att tex vi skulle kunna göra det.

RF går nog i en speciell klass på sin skola. En Liten klass med en väldigt förstående och pedagogisk lärare. Dom har raster på speciella platser på skolgården och dom andra barnen får inte retas med dom!

HenRRik skrev:
RF går nog i en speciell klass på sin skola. En Liten klass med en väldigt förstående och pedagogisk lärare. Dom har raster på speciella platser på skolgården och dom andra barnen får inte retas med dom!

Dom dregglar och gör konstiga ljud också.

Freddola skrev:
Såg att Någon skrev också att man åka snabbare än ljusets hastihet.
Inte riktigt sant.
Dom har därimot upptäckt partiklar som heter tachyoner.
Som dom säger ska röra sig snabbare än ljuset.
Men det har inget med att göra att tex vi skulle kunna göra det.

Du syftar nog på mig.
Jag vill att du ska observera vad jag skrev under det påståendet, då de två påståendena är b.s som du kanske ser.

Ironi min vän :)

GSXR1100R skrev:
Han menar nog att fysiken inte är statisk, har man inga spärrar så kan man övertyga sig själv om en massa saker, det svåra är att övertyga dom andra.

:rofl

HAHAHAHAHAHAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! :rofl

HenRRik skrev:

IVIK skulle jag satsa på att han går. Eller så sitter han fastkedjad på Dagcentret 24/7..

Jonathan skrev:
Du syftar nog på mig.
Jag vill att du ska observera vad jag skrev under det påståendet, då de två påståendena är b.s som du kanske ser.

Ironi min vän :)

Aha okey :)
Men det finns faktiskt saker som åker snabbare än ljusetshastighet.
Mycket intressant ;)

RF är nog inte korkad men verkar helt sakna självinsikt. Dessutom verkan han ha svårt att förklara vad han egentligen menar. Det RF menade var nog att han hade kommit på en definition att av att trimma som var bättre än den tidigare. En elitist skulle nog älska hans definition eftersom den i princip innebär att alla motorer utom den mest trimmade är strypta...

Freddola skrev:
Aha okey :)
Men det finns faktiskt saker som åker snabbare än ljusetshastighet.
Mycket intressant ;)

Japp. Men massa har däremot svårigheter att åka fortare än 1c.

Bearing skrev:
RF är nog inte korkad men verkar helt sakna självinsikt. Dessutom verkan han ha svårt att förklara vad han egentligen menar. Det RF menade var nog att han hade kommit på en definition att av att trimma som var bättre än den tidigare. En elitist skulle nog älska hans definition eftersom den i princip innebär att alla motorer utom den mest trimmade är strypta...

Har oxå reflekterat över detta. Jag vet en som bygger vassa chevvy smallblock, köper allt i eftermarnadsväg. block, vev, toppar, ja u name it! Är den en trimmad chevvy smallblock? eller en standard eftermarknadsmotor?? Han har ju inte satt filen i de cnc frästa topparna.. dom är ju från fabrik..

man kan diskutera detta in absurdum!!

Vaddå, ska du trimma moppen?

RF_Racing skrev:
Vad är trim?
Om en hoj är strypt, och man sätter på ett avstrypt rör... Är den trimmad då?
Jag tror att det är så att om man gör något med motorn som höjer orginal (avstrypt) prestandan så är det trim... MAO Avgasrör är INTE trim, inte heller CDI box eller annan förgasare. Medans portning tex är trim.

Detta är vad jag TROR / tycker.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...