vad är tjejer bättre på!?

MattE. skrev:
Ja, det verkar lite som att vi har dödlängtan och dom vill göra fina saker :tomten

T ex om man ska köra minicross (min avatar :tungan )
så kanske en tjej skulle sätta sig och köra lite och ha kul.
men en kille måste tvunget ha upp den på ett hjul och måste
tvunget köra i skogen och sprätta och hoppa :hihi
Vi har större reptilhjärna än dom, kan det bero på det?

sEiKo skrev:
Jag vill tro att tjejer i allmänhet är mer konstnärliga än killar.

varför vill du tro de? :va de mest kända konstnärerna e väl av de mannliga könet? :fakta

men o hålla sej borta från droger o sånt e väl inte en så rolig tävling... :4skrika :fyllisar

Tror nästan att dom flesta tjejer skulle bli minst lika bra som killar om dom har intresset och tid och pengar att lägga ner på en sport..
Några tjejer som slår en hel del killar inom roadracing.... vänta ett tag så kanske dom står högst upp på pallen snart :yoparty

Alicia skrev:
Tror nästan att dom flesta tjejer skulle bli minst lika bra som killar om dom har intresset och tid och pengar att lägga ner på en sport..
Några tjejer som slår en hel del killar inom roadracing.... vänta ett tag så kanske dom står högst upp på pallen snart :yoparty

Alicia Rossi :Bugar

Alicia skrev:
Mmm... Men många tjejer lägger hellre sina pengar på nya skor än en uppsättning slicks. :tungan

Esquire skrev:
Mmm... Men många tjejer lägger hellre sina pengar på nya skor än en uppsättning slicks. :tungan

Ja nya rejsingdosor för 3000:- :tummenupp
I kungaklassen håller nämligen däckena länge

Fixx_ skrev:
Bara en liten synpunkt... appropå "sånt man kan tävla i"
tjejer är generellt mindre tävlingsbenägna än killar, vilket kanske skulle kunna påverka resultatet här... :7peta

Jag vågar påstå att tjejer är duktiga på att vara tävlingsbenägna när det gäller att tävla mot samma kön för att försöka imponera på det motsatta.

finns väl en brud på typ 17-18 bast som kör dragracing i en av dom värsta klasserna?
hade väl kört typ 5,+++nåt...de e snabbt för en hästintresserad tjej i slutet av sina tonår...
jag e impad av henne :Bugar :Bugar :Bugar vet dock inte vad hon heter.. :(

ozeo skrev:
finns väl en brud på typ 17-18 bast som kör dragracing i en av dom värsta klasserna?
hade väl kört typ 5,+++nåt...de e snabbt för en hästintresserad tjej i slutet av sina tonår...
jag e impad av henne :Bugar :Bugar :Bugar vet dock inte vad hon heter.. :(
Susanne Kallin tror jag.

Ligatus skrev:
varför vill du tro de? :va de mest kända konstnärerna e väl av de mannliga könet? :fakta

men o hålla sej borta från droger o sånt e väl inte en så rolig tävling... :4skrika :fyllisar
Jo för att merparten av alla tjejer jag känner skriver och ritar bättre än merparten av alla killar jag känner.

Tror inte det finns nån annan framgångsrik tjej utanför juniordragster(som jag inte har koll på alls)

Finns killar, som jag motvilligt kallar killar, som faktist är homosexuella, och dessa är riktigt duktiga på mindre maskulina sporter. Alltså är killar bäst på allt! :banana

Nitrogen skrev:
Vi är bättre på att göra fler än 2 saker samtidigt!

:rolleyes:

Sant, men!.. tyvärr gör ni inget av de 2+ grejerna ordentligt. :fakta

Vi killar gör en sak i taget men det blir faän rätt gjort också! :brynad

Inte alla, jag sitter å planerar hur jag ska ha råd med ny utrustning nästa år.
Allt är för stort just nu eftersom jag har fått allting..
Dessutom behöver jag nya däck till hojen, plus att motorn på hojen förmodligen behöver rivas för att den ska funka prima och de kommer säkert kosta massa pengar.. plus att den ska lackas om och bli riktigt snygg så att jag iallafall ser snabb ut tills dess att jag blir det :hihi

Esquire skrev:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman