vad är ok vid "ONS"?

30%=3 cm???? 100%=10cm... blir inte så mycket ligga för dig som du vill du hävdat i massa andra "trådar"???:va

för ER som har "dålig" utrustning alt. brudar som ser ut som helvete i nyllet så be "tjeyen" ställa sig så här..:arsele:whip då slipper ni se nyllet o kommer "in" lite längre ...:D fast när man flyttar upp en "våning" när "Tjeyen" står på det sättet så brukar det bli: :ajjabajja

krav på "tjeyen" e ju stora: :tuttar o ett fint : :) sen jävlar kan man: :krama

jobbigt när "tjeyen" blir: :kär fast man tycker att hon e helt: :dummer när "tjeyen" inte fattar att på morgonen så e det ju bara: :hej DÅ!!

hon ska ju gärna ställa upp på lite "rollspel" me... typ klä ut sig som en: :nurse:whip

fast det e ju jobbigt me "ON NIGHT STANDS" då man inte har en aning om "tjeyen" :ätapiller nåt eller om hon kommer me en: :rullandeu 9 mån. senare men man kan ju alltid hävda: :notme , fast när "faderskaptestet" :fakta så e det ju bara :gråta o sedan sälja sin älskade:squid :såjaponken

kommer ihåg när man var "yngre" :D o hängde på "E-KONTAKT" för att få ligga lite.... "småbarnsmorsorna" var ju lättast att få ikull...

hittade en "MILF" om såg rätt OK ut... sen nämnde hon att hon hade "FEJK":tuttar då vart det fart dit... :skitdator se började hon prata om att skaffa :rullandeu så då vart det ju :hej DÅ!!!

eller när "klamydiatestet" visade :fakta om man fick fet::mattias av :nurse på läkarmottagningen... , då var det bara hem o :argpådato

mvh.T

Ja, det vore ju fett..

[YOUTUBE-ID]Ed1ZSATnTG4[/YOUTUBE-ID]

Nej hon gillade nog inte te men man lär sig av misstagen. I fortsättningen ska jag fråga direkt: Ska du följa med hem till mig på te och knulla, eller gillar du inte te?

"Jag gillar mina kvinnor som jag gillar mitt té: i en kopp."

Eller vänta nu.. :va

Tihi, sex!!!!111
KjamiZ fJåN fJåtiZ-mAfffIAnn!!!!11
Ett tips om man vill bli av med ett ragg är att köra den islamiska varianten av teabagging. När du fått ditt och är nöjd (vi förutsätter att hon har en bit kvar) så ropar du rakt ut "Va? Är du GIFT!" och sen så "stenar" du henne genom att daska pungen i ansiktet på henne tills hon tröttnar och går.

Jag tycker faktiskt att det mesta är ok.. Vill man komma så fort som möjligt och dra hem sen så visst eller om man vill knulla hela natten tills hjärtat håller på att stanna så varför inte...?

Men mycke hänger ju på tjejen också när det gäller vad man orkar prestera, är tjejen "dålig i sängen" så orkar man kanske inte anstränga sig så mycke eller måste jag göra det ändå bara för att göra henne glad..? Eller för att inte uppfattas som "dålig i sängen"
Nej då står jag hellre över så slipper man gå och testa sig sen!

Hela tråden är bara för diskussionens skull. Jag kör inte ons längre då jag har haft tjej ett tag nu. Men folk tycker så olika på just detta ämne så jag väntar spänt på det stora tjafset som kan komma att bli.

Ett tips om man vill bli av med ett ragg är att köra den islamiska varianten av teabagging. När du fått ditt och är nöjd (vi förutsätter att hon har en bit kvar) så ropar du rakt ut "Va? Är du GIFT!" och sen så "stenar" du henne genom att daska pungen i ansiktet på henne tills hon tröttnar och går.

HAHAHA!!:rofl ser det hela framför mig, fan va humor:näsblod

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...