vad är ok vid "ONS"?

Shadow

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jag undrar av ren nyfikenhet vad folk tycker. Vad anses är ok vid ett engångstillfälle?

I finare ord: ska ett one night stand bara vara oskyldigt och i gammal tradition? in, ut, sprut, slut typ. Eller kan det vara mer fantasifullt?

Ja men vadå när man ändå är igång så får man väl bjuda till lite,,:krama

Mer fantasifullt!? Före sexet? Under sexet? Efter sexet?
När, Var, Hur, Varför?

Kommentera "Det här var trevligt, får vi ta och göra om någon gång" och ändå inte plocka nummer brukar funka fint och vara lite sådär falskt svensson-trevligt :hihi

Ja det där undrar jag också! Inatt släpade bjöd jag hem en dam på te och sen sov hon med byxorna på hela natten! Man blir ju förbannad! :huvet Det är vad man får efter att ha slösat bort te och dyrbar raggtid. :gnissla

Hon kanske ville ha socker i téet?

/Sugar Daddy

Vad anses är ok vid ett engångstillfälle?
Att mitt i akten kliva upp och klä ut sig till pirat komplett med ögonlapp och plastpappegoja för att sedan säga "Arrr! And there she blows!" samtidigt som man stoppar upp pappegojan i baken på henne är tydligen inte okej för det mesta.

Men lite mer än missionären med lyset släckt får man väl hoppas på iaf?

Att mitt i akten kliva upp och klä ut sig till pirat komplett med ögonlapp och plastpappegoja för att sedan säga "Arrr! And there she blows!" samtidigt som man stoppar upp pappegojan i baken på henne är tydligen inte okej för det mesta.

Självfallet inte, är du tokig?

Om du säger "There she blows" räknar ju damen med att få dolmen i munnen, inte fågeln i röven. :mattias

Fågeln i röven :rofl

"Fågel, du har fågel..."

[YOUTUBE-ID]KVTcfjnDTnw[/YOUTUBE-ID]

Ja det där undrar jag också! Inatt släpade bjöd jag hem en dam på te och sen sov hon med byxorna på hela natten! Man blir ju förbannad! :huvet Det är vad man får efter att ha slösat bort te och dyrbar raggtid. :gnissla

Att bjuda på te verkar inte vara riktigt OK då.

Det där är helt klart för jävligt. Följer hon hem så ska dolmen in. Det är roten i röven. Det är sen gammalt.

Precis, jag brukar trycka in ca 70% av dicken och är tjejerna på humör åker de sista 3 centimetrarna in.
Då jävlar blir det åka av och det skriks som i en stia.

Precis, jag brukar trycka in ca 70% av dicken och är tjejerna på humör åker de sista 3 centimetrarna in.
Då jävlar blir det åka av och det skriks som i en stia.

30%=3 cm???? 100%=10cm... blir inte så mycket ligga för dig som du vill du hävdat i massa andra "trådar"???:va

för ER som har "dålig" utrustning alt. brudar som ser ut som helvete i nyllet så be "tjeyen" ställa sig så här..:arsele:whip då slipper ni se nyllet o kommer "in" lite längre ...:D fast när man flyttar upp en "våning" när "Tjeyen" står på det sättet så brukar det bli: :ajjabajja

krav på "tjeyen" e ju stora: :tuttar o ett fint : :) sen jävlar kan man: :krama

jobbigt när "tjeyen" blir: :kär fast man tycker att hon e helt: :dummer när "tjeyen" inte fattar att på morgonen så e det ju bara: :hej DÅ!!

hon ska ju gärna ställa upp på lite "rollspel" me... typ klä ut sig som en: :nurse:whip

fast det e ju jobbigt me "ON NIGHT STANDS" då man inte har en aning om "tjeyen" :ätapiller nåt eller om hon kommer me en: :rullandeu 9 mån. senare men man kan ju alltid hävda: :notme , fast när "faderskaptestet" :fakta så e det ju bara :gråta o sedan sälja sin älskade:squid :såjaponken

kommer ihåg när man var "yngre" :D o hängde på "E-KONTAKT" för att få ligga lite.... "småbarnsmorsorna" var ju lättast att få ikull...

hittade en "MILF" om såg rätt OK ut... sen nämnde hon att hon hade "FEJK":tuttar då vart det fart dit... :skitdator se började hon prata om att skaffa :rullandeu så då vart det ju :hej DÅ!!!

eller när "klamydiatestet" visade :fakta om man fick fet::mattias av :nurse på läkarmottagningen... , då var det bara hem o :argpådato

mvh.T

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...