vad är ni för klubb???

om du menar ROH hemsidan så tror jag den inte är uppdaterad sedan länge och forumbiten finns här. inte lönt att ha ett eget forum på hemsidan.

its play time skrev:
2383779 okej. det är ju sant. men träffar och sånt är också gammalt. kör ni fortfarande om tisdagar
Vi får försöka uppdatera den där sidan tror ja =) jag tappade intresset för den för ngt år sen när jag blev utan dator.. Sen har jag inte tänkt på det.. Länkar etc stämmer inte m.m.

Ska kolla på det till helgen :tummenupp

Redan i förr fjor så hade jag planer på att göra den i ren php med olika funktioner & innehåll på sidan..

Några exempel
* Kunna uppdatera sidan direkt på sidan med text/bilder etc. Detta ger oxå möjligheten att fler kan uppdatera sidan & att man då slipper dra hem allt innan man uppdaterar, för att sen dra upp filerna igen.

* En del av RoH:arna kör RR, ett exempel är att dessa skulle kunna få en egen liten hörna där dom kan skriva lite om sig själva & kunna uppdatera efter olika körningar etc.

* Krönikor (finns mkt som folk har upplevt, varför inte skriva om det., allt från bankörningar till fester etc)

* Nyheter, planlagda körningar utöver TT. etc

Finns mkt man kan göra.. Kom gärna med egna förslag om vad ni vill ska finnas på den.

allt hänger på hur mkt jobb du vill lägga ner på det.
iomed vi har Sporthoj som forum och det är här det mesta händer så anser jag inte det är så mkt lönt att lägga ner halva sitt liv på en hemsida.

Nej det e sant... men det e många träffar på roh.se. Hade juh varit trevligt med en färsk sida med information som stämmer då =)

Jag gjorde ett halvhjärtat försök för ca ett år sen, men det blev inte så uppdaterat som det var tänkt..

Hejja Spirre!

Hahah du måste ladda hem den och förstora den. ROH sparar plats på internet vettu

Kungen skrev:
2386138 Hahah du måste ladda hem den och förstora den. ROH sparar plats på internet vettu

Shit, det tar ju flera minuter! Hur ska jag hinna med det i vårt stressade samhälle? Nä, jag går och äter istället... :mad: :6surkart

haha javisst och sedan tar det ju minst ett par minuter för datorn att förstora det med så du kan kuta på toa med :-)

Kungen skrev:
2386871 haha javisst och sedan tar det ju minst ett par minuter för datorn att förstora det med så du kan kuta på toa med :-)

Kunde du inte sagt det innan jag gick på toa, nu är det ju försent... :arsele

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back