Har bytt vevparti till ett riktigt 644 istället för 628. Det är lättare än det gamla som satt i 04an vilket minska gyroeffekter och gör den lite rappare.
Kolven är bytt till en 470 kolv som väger 40g mindre än original och ökar compet något.
Plast, originalsystem, fälgar, däck, sadel är helt nya.
Andra tändningskurvor är inlagda så den får ett bättre regeister.
Fjädringen är kittad av springzz.
Jag har kört hojen på banan men tänkte sälja den i gatutföradem, reggad med lysen och allt.
Den har gått 75h och är välservad. Har bytt ramlager och kamkedja. Bytt olja och filter var 3-4h.
Vad ska jag ta för den?
Har själv ingen aning……
Kolven är bytt till en 470 kolv som väger 40g mindre än original och ökar compet något.
Plast, originalsystem, fälgar, däck, sadel är helt nya.
Andra tändningskurvor är inlagda så den får ett bättre regeister.
Fjädringen är kittad av springzz.
Jag har kört hojen på banan men tänkte sälja den i gatutföradem, reggad med lysen och allt.
Den har gått 75h och är välservad. Har bytt ramlager och kamkedja. Bytt olja och filter var 3-4h.
Vad ska jag ta för den?
Har själv ingen aning……
Last edited: