Vad är medelåldern på sporthoj.com 2012?

Hur gammal är du

• Antal röstningar
    0

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Börjar bli rätt nyfiken på vad medelåldern är på sporthoj nummera..

Ja eftersom det är lika delar femtonåringar som åttiåringar, så någonstans därimellan.

Jag tror medelåldern är för hög. Inte tillräckligt med "Brassa helVet"-, "Dra kJetting i takCet"- och "Dra snutten"-trådar. Borde införas krav på att när man antingen gifter sig eller får barn så får man inte vara medlem längre. Då får man moral. Det vill vi inte ha.

Jag tror medelåldern är för hög. Inte tillräckligt med "Brassa helVet"-, "Dra kJetting i takCet"- och "Dra snutten"-trådar. Borde införas krav på att när man antingen gifter sig eller får barn så får man inte vara medlem längre. Då får man moral. Det vill vi inte ha.

Kanske starta en hemlig Inlaws-del ?

Nej men när en diskussion om alkolås spårar ur i att kalla alla som dricker lättöl till middagen alkoholister så vore det ju ett roligt avbrott..

Värsta moralvintern hittintills på det här forumet, bara surkukar och moppefjun

Antar man får tolka det som att man får lägga in sin personlighet i åldern.
Antingen är man 24 och känner sig som 18-24, eller så är man 24 och känner sig som 24-30 ;)

Om man känner sig som 90 när man kliver upp på morgonen, ser ut som sjutton när man tittar sig i spegeln, egentligen är 40 men tror att man är 27 då?

Nej men när en diskussion om alkolås spårar ur i att kalla alla som dricker lättöl till middagen alkoholister så vore det ju ett roligt avbrott..

Värsta moralvintern hittintills på det här forumet, bara surkukar och moppefjun

Läsförståelsen på forumet ligger på en femårings nivå, det finns ingen tråd där någon har kallat alla som dricker lättöl till maten för alkoholist.

1: Sluta med interna skämt era töntar.

2: Jag blir äntligen 30 i år. Jag har absolut inget, INGET, gemensamt med någon snoris på 24. Ändra indelningen.

1: Sluta med interna skämt era töntar.

2: Jag blir äntligen 30 i år. Jag har absolut inget, INGET, gemensamt med någon snoris på 24. Ändra indelningen.

Hmm va de inte du som funderade på att åka till norge och jobba ihop en ekonomisk buffert? Låter jävligt likt mig och jag är 23 :tungan

Skit samma det här forumet har passerat bästföre datumet

Om man känner sig som 90 när man kliver upp på morgonen, ser ut som sjutton när man tittar sig i spegeln, egentligen är 40 men tror att man är 27 då?

Läsförståelsen på forumet ligger på en femårings nivå, det finns ingen tråd där någon har kallat alla som dricker lättöl till maten för alkoholist.
Ärligt talat när man ens tar upp alkoholism och lättöl i samma mening så blir jag less, nej föresten det räcker med att man nämner lättöl, vem bryr sig om denna gubbdryck? Den smakar ju inte ens öl så man kan ju lika gärna göra den helt alkoholfri.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back