Vad är haken? (Erbjudande från ComHem)

Är det inte just det som ComHem gör reklamför stup i kvarten på diverse kanaler; "Få en ComHem modul, se en massa kanaler gratis i två månader. Vill du inte ha det sen, glöm inte att skicka tillbaka modulen"

CA-Modul för tv bedömt..

Edit: http://www.tvmodul.se/

Gillar att dom helt förutsättningslöst tror att varenda kotte har TV med CA-port... :tummenupp

Last edited:
CTR tv uteslutet med andra ord för att få del av utbudet? Samtidigt har väl majoriteten bytt flat screen som en annan byter kalsonger bildligt talat. De missar nog endast en mindre del - inkl undertecknad som fortfarande är nöjd med min gamla B&O tv. Ny tv ligger långt ner på prioriteringarna.

Då vet ni inget om den svarta marknaden och piratvärlden. Istället för att göra tråden längre med onödig snack (som vanligt på SH) föreslår jag att de som tvivlar på det tar en titt på den svarta marknaden.

Inget som jag har hittat på, har sett det och vet till och med hur avkodaren för krypteringen fungerar.

Jag vet något om svarta marknade. Kör dreambox och har varit medlem i ett flertal olika stora och olika seriösa CS grupper. Ingen av dessa har HD-utbudet av just tidigare nämda anledning. ComHem pairar korten så HD kan man fetglömma med DB. Om nu din vän har detta och du sitter inne med kunskap om hur dom knäckt pairingen så är du varmt välkommen att dela med dig i PM till mig. För det måste han vara rätt ensam om. Kör han egen server eller?

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret