Peaceinn
Ny medlem
Jag undrar vad som är bättre med ett par streetfighter kängor/stövlar än andra mc-skor?
Eller är det bara att dom är ballare att se på?
Eller är det bara att dom är ballare att se på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De e varken töntiga eller opraktiska. Jag har ett par och är väldigt nöjd med dem.
Sedan ser i alla fall jag vitsen med att ha olika skor till olika aktiviteter skulle aldrig köra ett spinningpass i ett par skor för boxare eller golfa i ett par aeorobiksskor, eller för den delen löpträna i spiksskor.
Fast det är väl bara jag.
Alla sf-skor tycker jag liknar buffalo skor...
![]()
http://www.louis.de/_305d55e0d8ab77...icle_context=detail&artnr_gr=202961&anzeige=0
Ser ut som vanliga kängor.. jag fattar inte heller vitsen?
Don´t knock it untl U tried it.
Praktiska utav bara fan, smidiga att köra i.
Vad jag inte fattar e dessa KNARRANDE plastreplikor av slalomkängor folk envisas att hoja i, vad e grejjen med dessa?
De ser inte ut att vara praktiska för något ändamål....
Ser dessa ut som fjällvandringskängor eller mc-dojor?
![]()
Don´t knock it untl U tried it.
Praktiska utav bara fan, smidiga att köra i.
Vad jag inte fattar e dessa KNARRANDE plastreplikor av slalomkängor folk envisas att hoja i, vad e grejjen med dessa?
Joodå, praktiska för hojåkning. Återkom när du kraschat i dina lågskor och tänk till om inte ett par skyddande hojstövlar hade kunnat rädda dig bättre. Jag är generellt ganska liberal när det kommer till skyddsutrustning men händer och fötter skojar man inte bort, krossar du foten är det så mycket smått skit som kan gå sönder och med stor sannolikhet inte går att laga att det verkligen är dumt att chansa. Och "dessa KNARRANDE plastreplikor av slalomkängor" räddar fötter dagligen i racingsammanhang och är designade för ändamålet.
Man köper inte skyddsutrustning för att det ska vara praktiskt, man köper det för det tillfället då man kraschar.
Har kraschat i mina lågskor och enligt läkaren vad det dessa som räddade mig från större skador på benet nu bröt jag i och för sig armen men jag ser inget samband där...
Jag anser att skyddsutrustning skall vara praktisk samt skyddande.
Har kraschat i mina lågskor och enligt läkaren vad det dessa som räddade mig från större skador på benet nu bröt jag i och för sig armen men jag ser inget samband där...
Jag anser att skyddsutrustning skall vara praktisk samt skyddande.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |