Savage
Idiot-Ivar!
Man kanske kan bli av med sin smärtsamma särklo?Hinkas skrev:2099853Det där låter som någon skum medecin eller något... Tror du man blir sådan där glad filur utav den medecinen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man kanske kan bli av med sin smärtsamma särklo?Hinkas skrev:2099853Det där låter som någon skum medecin eller något... Tror du man blir sådan där glad filur utav den medecinen?
NoicE skrev:2095497Utslagsfrågan lyder, vad är ett särklot?![]()
![]()
gia skrev:2099969Mailade precis till Nokias kundtjänst och frågade vad fan Särklot betyder, och varför de har med det i sin ordbok T9.
...inväntar svar...
//gia
NoicE skrev:2100024FYFAAN vad jag inte är sugen på att leva...
Var det en SÅN dag igår?NoicE skrev:2100024Jag tror jag är övertygad, jag är särklotet.
FYFAAN vad jag inte är sugen på att leva...
Madhonda skrev:2100130Nämen...vad nu!!!??och kram oxå!!
//M
Det kanske är det som är felet då?NoicE skrev:2100393...Newstead, jag var itne tankad igår heller![]()
newstead skrev:2100403Det kanske är det som är felet då?![]()
Menar du att det kan vara ett aprilskämt fast om det inte är det så har det skett i oktober?NoicE skrev:2100411Felet kan ha skett i oktober, eller i 1 aprill...![]()
heimdal skrev:2100807de lustiga är att alla riktiga ord i T9 systemet kommer efter alla nonsensord
Bärgren skrev:2101375Ne, djävla skewtmobil![]()
heimdal skrev:2101610ni har glömt å ställa in ordlistan till "fjortis och förortsstavning"![]()
NoicE skrev:2099732Det är ju fantastiskt![]()
Men jag börjar gilla särklot, det är ett fint ord på något sätt![]()
det beror enbart på att du försöker skriva heimdal med stort "H" ... vilket är fel.. gör om gör rättBärgren skrev:2102371Aha.
Det kanske var därför in Heimdal fanns heller![]()
![]()
Zandrah skrev:2102512särklot är garanterat bästa ordet på länge, tack för det NoicE! jag använder det numera så ofta jag kan i min vokabulär![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2095686&postcount=5Kajan skrev:2102925Eftersom ingen har luskat ut vad det betyder kan vi val ha en liten tavling om basta definitionen av särklot.
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |