<hint>heimdal skrev:2096627hmm.. jag får bara fram "särklo"![]()
Prova med en bokstav till...

</hint>
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
<hint>heimdal skrev:2096627hmm.. jag får bara fram "särklo"![]()
newstead skrev:2096652<hint>
Prova med en bokstav till...![]()
</hint>
heimdal skrev:2096698menjag trycker på "T" också.. men sepenokian fläskar bara upp ett stort frågetecken efter särklo och piper
Ändra språk till svenska?heimdal skrev:2096698menjag trycker på "T" också.. men sepenokian fläskar bara upp ett stort frågetecken efter särklo och piper
Bevis!heimdal skrev:20967461.. jag är inte finsk
2jag har svenska inställt.. herne
Hinkas skrev:2096704Men, han är ju finsk ju. Klart han inte kan stava särklot då, det blir ju särklo.
Det kan bli lite suddigt i dom där uppolerade plåtbitarna dom har som speglar.newstead skrev:2095749Sist jag var packad och åt en skinkmacka med motardsås så är jag helt säker på att jag såg ett särklot i spegeln dagen efter och det såg ut precis som din bild!![]()
NoicE skrev:2095972Nu ska jag avslöja hur "Särklot" kom till.
Jag skulle skriva följande i ett Sms:
Tjena, har du haft ett kul påsklov?
Det kom ut som:
Tjena, har du haft ett kul särklot?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det här var det första som slog mig när jag tänkte på särkloFluxir skrev:2096823men då dyker ju frågan upp... vad är en Särklo ??![]()
Ortefon skrev:2096870En polare vars mamma skulle gå ut och roa sig en kväll tänkte vara en duktig son och lyckönska sin ömma moder inför kvällens utgång så han skickade ett sms till henne. Tanken var att det skulle stå:
"Hoppas du får kul ikväll!"
Men det blev:
"Hoppas du får kuk ikväll!"
![]()
crashtestdummy skrev:2096852Det kan bli lite suddigt i dom där uppolerade plåtbitarna dom har som speglar.
...
newstead skrev:2096874![]()
![]()
Jag är en tunnis så jag var hemma och sovcrashtestdummy skrev:2096884vart tog du vägen i fredags?
Fluxir skrev:2096823men då dyker ju frågan upp... vad är en Särklo ??![]()
Hinkas skrev:2096704Men, han är ju finsk ju. Klart han inte kan stava särklot då, det blir ju särklo.
mr_rockster skrev:2097157särklo är finska för körkort. Har man svenska påslaget så går den finska ordlistans prioritering före (för F kommer före S i kinesiska alfabetet å en miljard kineser kan inte ha fel).
Kortkort är viktigare än påsklov, därför blev det så.. Glasklart...
Bad Gatewaynewstead skrev:
The host name was not found during the DNS lookup. Contact your system administrator if the problem is not found by retrying the URL.
heimdal skrev:2098067Bad Gateway
The following error occurred:
Code:The host name was not found during the DNS lookup. Contact your system administrator if the problem is not found by [B]retrying[/B] the URL.[/QUOTE] Funkar hur bra som helst
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |