Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aldrig hört vad jag kan komma ihåg. En särskoleelev som klotat med sin cykel?NoicE skrev:2095497Utslagsfrågan lyder, vad är ett särklot?![]()
![]()
newstead skrev:2095686Dagen efter en redig fylla, som eventuellt avslutats med för mycket motardsås och skinkmacka, kan fenomenet särklot uppstå.![]()
newstead skrev:2095711Äkcsakct
Ädit: Vad vann jag?![]()
Sist jag var packad och åt en skinkmacka med motardsås så är jag helt säker på att jag såg ett särklot i spegeln dagen efter och det såg ut precis som din bild!NoicE skrev:2095738jag är fan itne övertygad![]()
MikkE skrev:2095757Seså.. Lägg nu undan flaskan och kanylerna
Hoho. Det är vi fortfarande, det jag egentligen ville säga var... öh, ta varannan vattenNoicE skrev:2095786jag som trodde vi var kompisar![]()
NoicE skrev:2095972Nu ska jag avslöja hur "Särklot" kom till.
Jag skulle skriva följande i ett Sms:
Tjena, har du haft ett kul påsklov?
Det kom ut som:
Tjena, har du haft ett kul särklot?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Testa att skriva imorrn.Hinkas skrev:2096604Jäkla ligist, nu gjorde du så jag slösade flera sekunder på att skriva in det i min telefon... Och jag fick också fram särklot! Vad är detta fenomen igentligen!?
Hinkas skrev:2096604Jäkla ligist, nu gjorde du så jag slösade flera sekunder på att skriva in det i min telefon... Och jag fick också fram särklot! Vad är detta fenomen igentligen!?
Hinkas skrev:2096604Jäkla ligist, nu gjorde du så jag slösade flera sekunder på att skriva in det i min telefon... Och jag fick också fram särklot! Vad är detta fenomen igentligen!?
NoicE skrev:2096621haha...
Ja det undrar jag också, men det verkar viktigare att ha i ordlistan än påsklov![]()
![]()
Jag tycker det är så fantastiskt roligt, garvade fan hela kvällen![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|