Vad är detta??

Vip

n00b
Gick med
10 Apr 2005
Hoj
Det var en zx6r -96
Har plockat av den från vraket men har idag ingen aning vad det är eller var den har/ska sitta??

Tacksam för hjälp!!

hmm.jpg

Hör det till kawan? Ser ut som det iaf.

Ska sitta vid luftburken. Plastbiten med 2 armar ska sitta mellan luftburken och ramen. Närmast styret alltså.... öhm.. ja :näsblod

Slangen längst till vänster är iaf den slangen som går rakt över luftburken och i hålet där.. tror det finns en skåra i luftburken om jag minns rätt.

Ja till kawa zx6r

Hmm Bluenote är nog närmast sanning tror jag.. Inget med bränsle iallafall. Trodde att det hade något med vatten att göra först.

Ska kanske tilläggas att plast biten är rörlig, samt att det är någon form av membran i metall delen..

Vip skrev:
Ja till kawa zx6r

Hmm Bluenote är nog närmast sanning tror jag.. Inget med bränsle iallafall. Trodde att det hade något med vatten att göra först.

Ska kanske tilläggas att plast biten är rörlig, samt att det är någon form av membran i metall delen..

Jag vet nästan till 100 att den ska sitta där, vet dock inte riktigt vad den gör men tjockisslangen ska va kopplad till luftburken iaf.

Kikar du på din miniatyrbild så ser man 2 slangar till luftburken.. den på osvansidan är tjockisslangen som du har med på bild.

BlueNote skrev:
Jag vet nästan till 100 att den ska sitta där, vet dock inte riktigt vad den gör men tjockisslangen ska va kopplad till luftburken iaf.

Ok TACK!!

Ska försöka hitta var fan den plastbiten ska klämas "fast"..

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D