Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mr_rockster skrev:Se bild. Allt tillhör GRC Polini Lazer. Har lite sådanthär liggandes till de (fick med det när jag bytte till mig en...). Någon som vet vad det är för prylar?
Tack på förhand!
- Johan

ha det gött mvh westerbrandwesterbrand skrev:är du smart som jag tror att du inte ärså ser du att det är till koplingen
du vet det är ju inga växlar på minimotos de ...alltså är det koplingsbackar
ha det gött mvh westerbrand
westerbrand skrev:är du smart som jag tror att du inte ärså ser du att det är till koplingen
du vet det är ju inga växlar på minimotos de ...alltså är det koplingsbackar
ha det gött mvh westerbrand
Meli skrev:Ja eller så kan man säga det lite sjysst istället! Han kanske inte har haft hojjen så länge och inte fan visste du hur ett par kopplingsbackar såg ut första gången du såg en minimoto!
Meli skrev:Ja eller så kan man säga det lite sjysst istället! Han kanske inte har haft hojjen så länge och inte fan visste du hur ett par kopplingsbackar såg ut första gången du såg en minimoto!
westerbrand skrev:jodå det viste jag jag har lagat mopeder sen jag va 11..min första moped jag fick va en trampis fick jag när jag va 9
UrbanTiger skrev:Dom där stora krokiga grejerna är kopplingssbackar till kopplingen.
Dom små runda får jag jissa på att det är bromsbackar.
Den där grejen till höger har nog inget med minimoto att göra för det ser ut att vara ett anslag till ett vajerlås. Helt värdelöst utan skruvbygeln, brickor och muttrar![]()
westerbrand skrev:jodå det viste jag jag har lagat mopeder sen jag va 11..min första moped jag fick va en trampis fick jag när jag va 9
Tackar och bockar. Att inte westerbrand visste det...UrbanTiger skrev:
UrbanTiger skrev:Läser i profilen....
Födelsedag:
11 November, 1986![]()
Vem är jag?:
hje jag är en kille på 18år som jag säger till alla (=JAG BLIR ALDRIG RIKTIGT VUXEN JAG=)![]()
Bor:
derome![]()
Intressen:
MOTORCYKLAR MOTORER BILAR JA ALLT SOM HAR MED MOTORER OCH GÖRA
Hoj:
aprilia rs250 99![]()
Yrke:
PLUGGAR![]()
Kön:
Kille![]()
Zana skrev:Och nu är du 12, eller vad?
UrbanTiger skrev:HAN VILLE JU VETA LITE HUR GAMMAL DU VAR NU LIXOM![]()

UrbanTiger skrev:Det är ju du som bullrar lilla vännen :kocko
Var ligger Oden ?
UrbanTiger skrev:Det är ju du som bullrar lilla vännen :kocko
Var ligger Oden ?

UrbanTiger skrev:Pittseria Oden ligger vid stora torget här i Köping men jag trodde det var nått anna ställe. Får magkrupp av att äta där så det har jag slutat med.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |